کد خبر: ۴۱۵۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
تعداد قابل توجهی از شهروندان سوری مقیم لبنان در حركتی نمادین با به راه انداختن كاروان متشكل از 200 خودرو و اهتزار درآوردن پرچم های ایران، روسیه، چین و حزب الله در خیابانهای بیروت، از حمایت این كشورها از 'بشار اسد' مقابل فشارهای غربی و عربی تشكر كردند.
ایرنا از بیروت، این عده كه حدود یكهزار بودند، صبح امروز یكشنبه، همچنین ضمن حمایت از بشار اسد رییس جمهوری كشورشان، توطئه جریان ۱۴ مارس در انتقال سلاح و نیرو را به سوریه محكوم كردند.

این افراد كه تصاویری از سیدحسن نصرالله و بشار اسد را در دست داشتند، در مسیر حركت خود با عبور از مقابل سفارت های چین، ایران و روسیه، از ایستادگی این كشورها در كنار مردم سوریه تقدیر و تشكر كردند.

حضور زنان و جوانان در این حركت مردمی بیش از تجمع های قبلی قابل مشاهده بود.

در بیانیه پایانی این كارناوال از دولت لبنان خواسته شد تا جلوی اقدامات گروههای تروریستی علیه نظام سوریه در منطقه شمال لبنان بویژه وادی خالد را بگیرد.

در عین حال 'سید هاشم صفی الدین' رییس شورای اجرایی حزب الله شنبه شب گفت: جریان ۱۴ مارس در تلاشی فریبكارانه در ملاء عام، شعار 'اول لبنان' را پیش كشید، ولی در باطن سیاست و خط مشی آنها حول محور 'اول سوریه' می چرخد و از ایجاد فتنه و تحریك افكار عمومی علیه نظام سوریه، دست بر نمی دارند.

'محمد رعد' رییس فراكسیون وفاداری به مقاومت هم با اشاره به اوضاع جاری سوریه تأكید كرد: سوریه شاهد افزایش روند اصلاحات در عرصه گرایش های سیاسی و آزادی های رسانه ای است؛ اصلاحاتی كه حتی در كشورهای عربی مدعی آزادی نیز دیده نمی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها