کد خبر: ۴۱۵۶۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
اوج، فریدون زندی در خصوص شائبه دوپینگی بودن دو بازیکن تیم استقلال اظهار داشت: «نمی دانم به چه دلیل برخی روزنامه ها در این شرایط حساس آن هم پیش از بازی با الاتفاق شایعه دوپینگی بودن بازیکنان استقلال را مطرح می کنند. این مساله می توانست اثرات بسیار منفی و بدی بر روی بازیکنان تیم به وجود آورد. این دیدار جنبه ملی داشت و اگر هم چنین چیزی باشد باید صبر می کردیم و بعد از بازی با الاتفاق مطرح می شد.»
وی ادامه داد: «پزشکان ورزشی اعلام کرده اند که ممنوعیت این دارو ها در سال 2011 بر روی قوطی دارو ثبت نشده بوده و در سال 2012 ثبت شده است و به عنوان دارویی ممنوعه نیز به اطلاع همه رسیده است. این مساله نشان می دهد که هیچ یک از بازیکنان مصرف کننده گناهی نداشته اند، چون ممنوعیتی وجود نداشته است. حال برای من این سوال وجود دارد که چرا در مورد بازیکنان استقلال این مطلب مطرح شده است در حالی که مصرف آن در بین اکثر بازیکنان رواج داشته است.»
بازیکن استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل الاتفاق اظهار داشت: «با توجه به پیروزی خوبی که مقابل ذوب آهن به دست آورده بودیم روحیه بازیکنان بالا رفته بود و توانستیم با یک بازی خوب و حساب شده تیم مدعی الاتفاق را با نتیجه بسیار خوب شکست دهیم.»
زندی به حضور علی پروین در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: «نکته قابل ذکر جدای از نتیجه بازی باید به حضور علی پروین اشاره کرد وتعاملی که بین کانون هواداران استقلال و پرسپولیس به وجود آمده بود که در نوع خود بی نظیر بود. آنها در واقع یار دوازدهم استقلال بودند که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود.»
وی در پایان خاطر نشان کرد: «من هم به عنوان یک ایرانی هر وقت که پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا بازی داشته باشد، به ورزشگاه می روم و این تیم را تشویق می کنم. البته همه بازیکنان استقلال هم قسم شده اند، زمانی که در ایران باشند و بازی نداشته باشیم به اتفاق کادر فنی به ورزشگاه برویم و پرسپولیس را تشویق کنیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها