کد خبر: ۴۱۳۶۷
زمان انتشار: ۰۳:۰۲     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰

خبرگزاري دانشجو نوشت:

حجت الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات روز پنج شنبه در همايشي در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، سخنان مهمي را در خصوص مسائل داخلي و بين‌المللي بيان كرد.

 
اما همان‌طور كه قبلا هم بارها ديده شده بود، برخی رسانه‌ها اين سخنان را به صورت گزينشي منتشر كردند و قسمت‌هايي را كه ممكن بود به مصلحت آنان نباشد، به سادگي حذف كردند.
 
وزير اطلاعات در بخشي از سخنان خود با اشاره به نابسامانی اخیر در بازار سکه و ارز، از خريد ميلياردي سكه از سوي برخي از خودي‌ها انتقاد كرد و گفت: با كمال تأسف برخي از خودي‌ها نيز در اين مقوله دچار چالش و اشتباه شدند.
 
وی در این خصوص افزود: جاهایي بودند كه جزو مجموعه نظام اند و رفتند ميلياردي سكه خريدند و تحت تأثير اين القا قرار گرفتند و بعضي از خودي‌ها با بي‌توجهي به اين موضوع دامن زدند.
 
مدتي قبل بود كه برخي رسانه‌ها خبر خريد سكه از سوي شهرداري تهران به ميزان 20 ميليارد تومان را منتشر كردند كه در پي آن يكي از اعضاي شوراي شهر تهران اين خبر را تكذيب كرد و گفت: حجم خريد سكه تنها 5/2 ميليارد تومان بوده است!
 
اما با کمال تعجب روزنامه «تهران امروز»، در شماره امروز خود علیرغم اختصاص بخش اعظم نیم صفحه اول به موضوع اظهارات مصلحی، این بخش از سخنان وی را منعکس نکرد.
 
البته وزير اطلاعات در سخنان خود به نام هيچ شخص و سازماني اشاره نكرد؛ اما پس از انتشار سخنان وي گمانه‌زني ها در خصوص اينكه احتمالا يكي از خودي‌هاي خريدار ميلياردي سكه شهرداري تهران بوده است، قوت گرفت.
 
اكنون اين سانسور رسانه‌هاي زيرمجموعه شهرداري كمك مي‌كند كه ضمير آسان‌تر مرجع خود را بيابد و مصداق اشاره وزير اطلاعات آسان تر مشخص‌ شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها