کد خبر: ۴۱۲۷۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۷     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی پس از برتری 3 بر یک استقلال مقابل الاتفاق عربستان گفت: واقعا حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث افتخار ما شد و افتخارم بیشتر به خاطر این بود که حس ایرانی بودن داشتم و خدا را شکر می‌کنم که شرمنده آنها نشدیم.

وی افزود: این برد را به تمام ایرانی‌ها تبریک می‌گویم چون نام ایران در میان بود. متاسفانه ما به خاطر سهل‌انگاری برخی‌ها ۲ بازی انجام دادیم و عده‌ای کوتاهی کردند و ما مجبور شدیم جور آنها را بکشیم. متاسفانه ما و ذوب‌آهن تاوان اشتباه دیگران را دادیم اما خوشبختانه توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

رحمتی گفت: مردم ایران نشان دادند همیشه وقتی کاری در میان است با تمام وجود جان می‌دهند و امروز نشان دادند رنگ‌ها و منافع شخصی مهم نیست.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان یک بازیکن از علی پروین تشکر می‌کنم که منافع ملی را مثل همیشه در نظر گرفت. امیدوارم همه تیم‌ها بتوانند از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

دروازه‌بان استقلال گفت: عزیز محمدی خیلی لطف کرد که بازی ماقبل ما را لغو کرد و یک هفته توانستیم استراحت کنیم و همانطور که در بازی قبل گفتم استراحت ۸ روزه به ما کمک کرد. عزیز محمدی وقتی دید که نام ایران وسط است بازی ما را به عقب انداخت. همین مسئله باعث شد ریکاوری خوبی انجام دهیم و در جریان بازی الاتفاق بجز یکی دو مورد موقعیت آنچنانی نداشت و توپ در اختیار ما بود.

رحمتی در خصوص حضورش در تیم ملی گفت: صبح فردا به اردوی تیم ملی می‌رویم و هرکاری که از دستمان بر بیاید برای فوتبال ایران انجام می‌دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها