کد خبر: ۴۱۲۰۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۱۹ بهمن ۱۳۹۵
مرد کروات پرسپولیس می داند سرمربی پرتغالی تیم ملی از ایران رفته اما نمی خواهد این حرف را به زبان بیاورد و توافق طاهری و تاج را بشکند، پس کلک می زند!
به گزارش پایگاه 598، روز گذشته تنها یک ساعت پس از آن که برانکو ایوانکوویچ به دستیارانش گفت اگر دوست دارند برای حمایت از استقلال همراه بازیکنان پرسپولیس به آزادی بروند، خبرنگاری از او پرسید آیا خود شما هم به ورزشگاه می روید که برانکو جواب داد؛ نه، من دو روز پی در پی از استقلال حمایت کردم و از هواداران پرسپولیس هم خواستم به آزادی بروند اما خودم نمی توانم این کار را انجام بدهم چون هفته بعد با استقلال بازی داریم و این کار اصلا حرفه ای نیست.

 

برانکو در واقع دستیاران خود و شاگردانش را برای آنالیز بازی استقلال و آشنایی با نحوه بازی این تیم به ورزشگاه می فرستد اما هوشمندانه ترین رفتار برانکو آن جاست که می پرسد؛ آیا کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران برای بازی استقلال و حمایت از یک تیم ایرانی به ورزشگاه می رود؟

 

این سوال در ظاهر شاید ساده باشد اما برانکو از مطرح کردن آن هدف دارد. برانکو می خواهد به رسانه ها بگوید کی روش ایران نیست که به تماشای بازی استقلال برود.

 

او که می داند کی روش باز هم مرخصی گرفته و از ایران رفته، این حرف را مستقیم نمی زند تا توافق علی اکبر طاهری و مهدی تاج را زیر پا نگذاشته باشد.

 

تاج و طاهری توافق کرده اند برانکو علیه کی روش حرف نزند و فدراسیون هم کی روش را از برق بکشد اما حالا که کی روش از ایران رفته، و برانکو هوشمندانه توپ را در زمین کی روش می اندازد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها