کد خبر: ۴۱۱۳۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۵     ۱۳ بهمن ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: یک موقعیت هم روی دروازه استقلال نداشتیم و اصلا از این بازی راضی نیستم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، فرهاد کاظمی در نشست خبری بعداز بازی استقلال با ماشین سازی در تبریز گفت: حتی یک موقعیت هم نداشتیم، امروز سکوت من علامت رضایت نیست، بلکه علامت تسلیم است.

وی با بیان اینکه امروز کتک خوردیم و تحقیر شدیم، ادامه داد: ما باید در این زمین راحت ‌تر بازی می‌ کردیم ولی تیم حریف راحت تر بازی کرد و روان تر توپ را به حرکت درآورد و سه گل به ثمر رساند.

کاظمی با اشاره به اینکه امروز بازیکنان تیمم نه جنگیدند و نه دویدند، گفت: آنها حتی یک درصد برنامه‌ های ما را انجام ندادند و من اصلا راضی نیستم.

وی با بیان اینکه امروز فقط حاج محمدی خوب کار کرد، ادامه داد: تیمی‌ که خواهان پیروزی است نباید دفاعش در شش قدم زمین خودمان باشد.

سرمربی ماشین سازی در خصوص احتمال ماندن تیمش در لیگ گفت: امیدوارم ماشین سازی در لیگ بماند، من تلاشم را می کنم و خیلی هم امید دارم، البته باید برخی ها بیرون بنشینند تا مشکلات ما حل شود.

کاظمی با اشاره به اینکه استقلال روی بی ادعایی خودش پیروز شد، افزود: من گفته بودم که فقط یک تاکتیک داشته باشید، آنها امروز روی اوت دستی هم مشکل داشتند و فقط برای دل شان بازی کردند.

وی ادامه داد: گل اول اگر آفساید بود شیرازه تیم ما را از هم پاشاند ولی باید تاکید کنم که این شکست و بازی ضعیف ما هیچ ربطی به داوری نداشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها