کد خبر: ۴۱۰۸۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز طرح استیضاح آخوندی به هیات رئیسه مجلس ارجاع داده شد.
به گزارش پایگاه 598، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع‌اش اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضاء و درخواست کنندگان استیضاح کنندگان عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه آخوندی حاضر به حضور در جلسه بررسی استیضاح‌اش نشد، افزود: وزیر راه تنها معاون خود را برای بررسی استیضاح‌اش در نشست امروز فرستاده بود و استیضاح کنندگان هم به علت عدم حضور وی قانع نشدند، چرا که استیضاح شونده حضور نداشت و این به منزله قبول داشتن سوالات استیضاح کنندگان بود.

بدری بر همین اساس اضافه کرد: به دنبال جلسه امروز و طرح مباحثی درباره استیضاح آخوندی درخواست استیضاح به هیات رئیسه مجلس ارجاع داده شد که طی آ‌ن این هفته اعلام وصول خواهد شد.

وی ادامه داد: بنابر پیش‌بینی‌ها احتمال می‌رود چهارشنبه این هفته طرح استیضاح وزیر راه اعلام وصول شود تا براساس آن 24 بهمن ماه سال جاری به صحن علنی مجلس ارائه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کار را تمام کنید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
این وزیر بی لیاقت مستحق همان ادبیاتش در مورد مسکن مهر است که گفت"مسکن مهر مزخرف است"
لذا مایه خفت ایران اسلامی است چنین وزیری و مجلس این دوره اگر او را به بایگانی اسلافش در دولتهای قبل بسپارد،بزرگترین خدمت به داغدیدگان مسکن مهر طی 4سال اخیر را کرده است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها