کد خبر: ۴۱۰۲۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۰۵ بهمن ۱۳۹۵
رئيس اتحاديه نمايشگاه‌داران خودرو با بيان اينكه قيمت خودروهاي داخلي در مقايسه با هفته گذشته رشد ۳۰۰ تا ۶۰۰ هزار توماني را تجربه كرده است، گفت: در حال حاضر تغييري در قيمت خودروهاي وارداتي به وجود نيامده است.

به گزارش پایگاه 598، سعيد مؤتمني در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به اينكه كمبود تقاضا براي خودروهاي وارداتي باعث شد تا هنوز ممنوعيت ثبت سفارش خودرو توسط نمايندگي‌هاي غير رسمي تأثيري در بازار خودرو نداشته باشد، اظهار داشت: در حال حاضر تغييري در قيمت خودروهاي وارداتي به وجود نيامده و حتي برخي از محصولات مانند توسان سراتو با كاهش قيمت يك ميليون توماني مواجه و با قيمت‌  88 و 144 ميليون تومان به فروش مي‌رسد.

رئيس اتحاديه نمايشگاه‌داران خودرو با بيان اينكه قيمت خودروهاي داخلي در مقايسه با هفته گذشته رشد 300 تا 600 هزار توماني را تجربه كرده است، افزود: امروز پژو 405 با قيمت 30 ميليون و 100 هزار تومان معامل مي شود، در حالي كه قيمت اين خودرو هفته پيش 29 ميليون و 600 هزار تومان بود.

وي تصريح كرد: پژو 206 تيپ 5 هم با رشد 600 هزار تومان نسبت به هفته گذشته 38 ميليون و 400 هزار تومان و تيپ 2 اين خودرو هم با رشد قيمت 500 هزار توماني با قيمت 33 ميليون و 500 هزار تومان به فروش مي‌رسد. همچنين سمند ال ايكس هم شاهد رشد 500 هزار توماني قيمت نسبت به هفته گذشته بود و با قيمت 31 ميليون و 700 هزار تومان معامله مي‌شود.

مؤتمني با بيان اينكه در محصولات سايپا افزايش قيمتي نسبت به هفته گذشته به وجود نيامده است، اضافه كرد: فقط در خودروي سراتو به دليل افزايش عرضه كاهش 2 ميليون توماني قيمت به وجود آمده است. خودروي ساندرو اتوماتيك امروز با قيمت 51 ميليون تومان به فروش مي‌رسد اما هنوز خودروي استپ وي شاهد اختلاف قيمت 7 تا 8 ميليون توماني نسبت به كارخانه روبه رو است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها