کد خبر: ۴۰۸۷۵
زمان انتشار: ۱۷:۰۵     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در ضمن یکی از گزارش‌هایش فاش کرد که رئیس موساد تنها چند روز قبل از انفجارهای دهلی‌نو، از این شهر دیدار کرده بود.
فارس، این روزنامه صهیونیستی فاش کرد که "تامیر پاردو"، رئیس موساد تنها چند روز پیش از حملاتی که ادعا شد علیه دیپلمات‌های صهیونیست انجام شده است، در دهلی‌نو بوده و این مطلب را رسانه‌های هندی فاش کرده‌اند.

بنابراین گزارش، روز دوشنبه در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در دهلی‌نو بمبی منفجر شد که در اثر آن همسر یک دیپلمات صهیونیست مجروح شد. پس از این واقعه، مقامات رژیم صهیونیستی بلافاصله انگشت اتهام خود را در یک سناریوی از پیش تعیین‌شده به سمت ایران برگرداندند.

انفجارهای دیگری نیز در تفلیس پایتخت گرجستان و بانگکوک صورت گرفت که صهیونیست‌ها سعی کردند با استفاده از یک هجمه رسانه‌ای آنها را نیز به کشورمان نیست دهند.

با این حال افشای این مطلب در هاآرتص، ابهامات بسیاری را ایجاد می‌کند. پاردو در دهلی چه‌کار می‌کرده است و آیا بین این سفر و انفجار در این شهر ارتباطی نیست؟ آیا این نشانه دیگری نیست بر این واقعیت، که صهیونیست‌ها سناریویی را برای ضربه زدن به ایران راه انداخته‌اند؟

صهیونیست‌ها اخیرا در ترور دانشمندان ایرانی مشارکت‌کننده در برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مشارکت داشته و رسانه‌های غربی نیز تقریبا به این موضوع اذعان دارند.

هاآرتص در این گزارش از این موضوع انتقاد کرده است که چرا پاردو علی‌رغم حضور در دهلی‌نو نتوانسته است از جان شهروندان صهیونیست دفاع کند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها