کد خبر: ۴۰۸۵۴۳
زمان انتشار: ۰۸:۳۷     ۲۲ دی ۱۳۹۵
بازتاب تذکر رهبری در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی
تذکر رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که همه افراد حاضر در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، باید نماز را اقامه کنند، بازتاب فراوانی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، رهبر معظم انقلاب روز گذشته نماز را بر پیکر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اقامه کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای پیش از آغاز نماز تذکر دادند تا همه نماز را بخوانند؛ همین اشاره ایشان بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به همراه داشت؛ به طوری که بسیاری از کاربران با هشتگ های «#دوست_خوب» و «#بگو_همه_باید_بخونن» از این محبت رهبری نسبت به یار و دیرینش استقبال کردند.

 

در ادامه نیز تعدادی از بازتاب های این موضوع را مشاهده میکنید:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
۴
۴
آقا جان واقعا که ثابت فرمودید فرزند حسین علیه السلام هستید و حسینی خامنه ای زیرا امام هم حتی برای قاتلش عاقبت به خیری می خواست. خدایا از عمر من بکاه و بر عمر امام و رهبرم بیفزا.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
۳
۲
مرسی 598
پاسخ
عبدالله
-
۰۷:۳۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۵
۵
۴
باسلام و عرض خداقوت. این که امام عزیزمون فرمودن همه باید بخونن، یه مساله شرعی هست و کاری به اینکه دارند نماز چه کسی را می خوانند ندارد. در نماز میت تمام ماموین باید به همراه امام جماعت، اذکار نماز میت را تکرار کنند.

سایه بابرکت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مستدام باد
پاسخ
شاهرخ
-
۱۰:۱۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۵
کاملا درسته....واقعا یع عدع ای نمیدونم دنبال چی هستند.آقا اگر یه سرفه ای هم بکنه چهارتا نکته از توش در میارن
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
۲
۴
رهبری معظم از موضع رافت اقدام کرده ولی من نظرم این است که او جرقه فتنه 88را زده و 37نفر اعم از شهدای بسیجی و اشراری که تلف شدند شیرینی انتخاب پرشکوه را بکام ملت تلخ کرده لذا از خدا میخواهم در موردش بعدل محاسبه کند و نه به نفرین و یا دعا کسی چرا که انقلاب انتخابات و غیره حق الناس هستند
پاسخ
بهمن
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۵
۰
۰
اقای عبداالله و شاهرخ در جواب شما باید بگم موضوع رو تقلیل ندید به مسئله شرعی. تابحال متن نماز میت رو دیدید؟ رهبری اصلا جمله "انا لا نعلم منه الا خیرا" رو تونماز نخوندند و به جاش استغفار کردند براش پس از اعماق معده شریف نظر ندید لطفا. رهبری براش سنگ تموم گذاشت اما دروغ طبق نماز نگفت کاری که خیلی از مراجع در موردش احتیاط می کنن. رهبری براش واقعا سنگ تموم گذاشت. پیامبر هم برای عموش حمزه نماز میت با 70 بار تکبیر خواند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها