کد خبر: ۴۰۷۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰

سرهنگ کوره بلاغی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس بیان داشت: در جهت افزایش امنیت کاربران در فضای مجازی و کاهش جرایم رایانه‌ای و اینترنتی مامورین پلیس فتا در راستای اجرای طرح شناسایی سایت‌های فروش داروهای غیر مجاز و تقلبی مجموعه اقدامات خود را آغاز کردند.

خبرگزاری فارس: انهدام سه سایت توزیع کننده اقلام غیرمجاز بهداشتی

وی گفت: تعداد 3 مورد سایت‌ کشف و به مدت 7 روز محل‌های عرضه‌ی داروهای فوق شناسایی و مقادیر قابل توجهی از داروهای آرایشی و بهداشتی غیر مجاز از جمله چای لاغری، شامپوی رفع سفیدی موی سر و ... و نیز داروهای تقلبی کشف و عاملین فروش و تبلیغ  نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند .

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در این خصوص به هموطنان هشدار داد: هموطنان از خرید مواد آرایشی و بهداشتی و داروهایی که در سایت‌های غیر مجاز و ناشناخته به تبلیغ گذاشته شده است، اکیداًخودداری کرده و به یاد داشته باشید که یکی از دلایل صحت و واقعی بودن فروشگاه‌های مجازی، فروش اقلام و ارائه خدمات مجاز است.

وی در ادامه گفت: در غیر این صورت این سایت‌ها یا جهت کلاهبرداری از افراد دایر شده و یا داروهای تقلبی با عوارض بسیار شدید و خطرناک را برای مردم ارسال خواهند کرد.

کوره بلاغی افزود: خرید و فروش هر گونه اجناس تقلبی و قاچاق و نیز تبلیغات آن در اینترنت جرم تلقی شده و پلیس فتا در صورت مواجهه با چنین سایت‌هایی با مدیران و عاملین فروش آن برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها