کد خبر: ۴۰۷۴۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۲ دی ۱۳۹۵
دبیرکل حزب منحله مشارکت می‌گوید عدم تحقق وعده‌های اقتصادی دولت موجب ریزش رای روحانی شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه کیهان، محسن میردامادی به روزنامه آرمان گفت: مردم از آقای روحانی انتظار داشتند در مسائل اقتصادی و معیشتی عملکرد بهتری داشته باشند و بتوانند مشکلات مردم را حل کنند. این در حالی است که تبلیغاتی که درباره برجام صورت گرفت نیز به این انتظارات دامن زد و انتظارات اقتصادی را از دولت آقای روحانی بالاتر برد با این وجود مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی خود در طول سه سال و چند ماه گذشته رضایت ندارند و همین مساله می‌تواند باعث ریزش پایگاه رای آقای روحانی در انتخابات سال 96 شود.
 
وی همچنین درباره نسبی‌گرا شدن اصلاح‌طلبان خاطر نشان کرد:
اصلاح‌طلبان در دوران ابتدایی شکل‌گیری دولت اصلاحات آرمانگرا و ایده آلیست بودند و به صورت آرمانی به مسائل نگاه می‌کردند. این در حالی است که در شرایط کنونی اصلاح‌طلبان «نتیجه‌گرا» شده‌اند و بیشتر از آنکه به آرمان‌ها توجه کنند به نتیجه و پیامد اقدامات خود می‌اندیشند. بنده نتیجه‌گرا شدن اصلاح‌طلبان را بیشتر از رفتارهای آرمانگرایانه می‌پسندم. اصلاح‌طلبان با استفاده از تجربیات گذشته خود به این نتیجه رسیده‌اند که باید به پدیده‌ها و رخدادهای سیاسی به صورت «نسبی» نگاه کنند.
 
میردامادی در مقایسه خاتمی و روحانی خاطر نشان کرد: رئیس دولت اصلاحات دارای روحیه تقابل و تخاصم نبود و بیشتر به دنبال حل و فصل مسائل بود. این در حالی است که آقای روحانی به دلیل اینکه سال‌های زیادی در فضای سیاسی ایران حضور داشته به صورت قاطع‌تری با مخالفان برخورد می‌کند و به نوعی برخوردی تندتر نسبت به رئیس دولت اصلاحات با مخالفان دارد به نظر من آقای روحانی بیشتر از رئیس دولت اصلاحات اهل درگیری‌های سیاسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها