کد خبر: ۴۰۷۰۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
در آخرین قسمت مجموعه «شوق پرواز» شهادت عباس بابایی به تصویر کشیده می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس، در قسمت 24 این سریال که روز جمعه 28 بهمن ماه پخش خواهد شد، مخاطبان سریال شاهد خلاصه‌ای از دو قسمت قبلی این سریال خواهند بود. در این خلاصه فراهم آمدن مقدمات سفر عباس و ملیحه به مکه و علت انصراف عباس از سفر مکه به تصویر کشیده می‌شود. در ادامه نیز مخاطبان شاهد آخرین ماموریت عباس بابایی با همراهی «خلبان نادری» خواهند بود. ماموریتی که به شهادت خلبان بابایی می‌انجامد. در این قسمت «امیر متقی» نقش خلبان نادری را ایفاء می‌کند.

شوق پرواز محصول مشترک «بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما» است. این سریال پس از سریال «سیمرغ» دومین تجربه موفق به تصویر کشیدن زندگی قهرمان‌های دفاع مقدس در سیما بود که در مدت پخش با استقبال مخاطبان و به خصوص نسل جوان مواجه شد.

سریال شوق پرواز بیشتر از آنکه یک سریال جنگی باشد، عاشقانه‌ای درخصوص زندگی عباس بابایی بود که ضمن نمایش حضور این سردار رشید در عرصه‌های دفاع مقدس، به زندگی خانوادگی این شهید و حضور او در جمع خانواده پرداخته و تلاش کرده بود تا خصلت‌های اخلاقی عباس بابایی و نحوه رسیدن او به این جایگاه را در کنار نقش موثر خانواده وی در این زمینه برای مخاطبان نمایش دهد.

«یدالله صمدی»کارگردان این سریال، در این اثر برخلاف روال عادی سریال‌ها و فیلم‌های ساخته شده در زمینه دفاع مقدس، به جای تاکید بر اکشن و صحنه‌های جنگی، زندگی قهرمان عباس بابایی را از زاویه‌ای تازه روایت کرد و این مسئله فضای جدیدی را در به تصویرکشیدن زندگی قهرمانان دفاع مقدس ایجاد و سبب شد حرکتی بزرگ در زمینه سریال‌سازی با زندگی قهرمانان دفاع مقدس شکل بگیرد. در حال حاضر زندگی شهیدان علی صیاد شیرازی، مهدی باکری، محمد بروجردی، حسن طهرانی مقدم، علی هاشمی و... در مراحل مختلف ساخت و تولید است و به زودی شاهد آثار دیگری هم در این زمینه خواهیم بود.

پخش این سریال 24قسمتی از جمعه 11 شهریور ماه آغاز شد.

همچنین در زمان پخش این سریال مخاطبان فرصت یافتند با مراجعه به سایت سریال به نشانی http://www.shogheparvaz.tv و ارتباط با سامانه پیامکی به شماره «2000471 » دیدگاه‌های خود را در خصوص جنبه‌های مختلف این اثر مطرح کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها