کد خبر: ۴۰۷۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

سردار سرتیپ ۲پاسدار  حسین دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس؛ اظهار داشت: این سازمان تمام تلاش و همت خود را بر آن داشت تا عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح هر چه زودتر به همراه حقوق بهمن‌ماه در اختیار بازنشستگان قرار گیرد تا بتواند نیازها و مایحتاج سال جدید خانواده خود را تهیه کنند.

خبرگزاری فارس: عیدی بازنشستگان نیروهای مسلح همراه با حقوق بهمن واریز شد

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح همچنین پاداش خدمت قبل از ۷۹ آن دسته از افرادی که به علت نداشتن کد ملی در ماه‌های آبان و آذر سال ۸۹ نتوانسته بودند مطالبه خود را دریافت کنند در این ماه همراه با عیدی  به حساب آنهاواریز کرد.

سردار دقیقی افزود: امکان پرداخت قسط هشتم مطالبات یکساله قانون مدیریت خدمات کشوری در بهمن به علت عدم تأمین اعتبار مورد نیاز فراهم نگردید و این سازمان در تلاش است تا در صورت تأمین اعتبار لازم نسبت به پرداخت قسط هشتم در اسفند اقدام کند.

وی افزود: از بهمن امسال حق بیمه عمر و حوادث بازنشستگان به میزان نیم درصد حقوق برای افرادی که سن آنها ۵۰ سال یا پایین‌تر است و یا برای افرادی که سن آنها بالاتر از ۵۰ است محاسبه می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بیان داشت: چنانچه هر یک از بازنشستگان مایل به برقراری حق بیمه و سرمایه عمر به این روش نباشند می‌توانند ظرف یک ماه با مراجعه به ادارات بازنشستگی مربوط و تکمیل برگه مخصوص کسر حق بیمه مانند روال قبل را درخواست کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها