کد خبر: ۴۰۵۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
علی رغم تهران تبلیغات و دعوت های مکرر رسانه های اپوزیسیون برای حضور اغتشاشگران و عناصر وابسته به جنبش سبز در كف خيابان های تهران در ساعت 16 روز 25 بهمن در حد فاصل میدان فردوسی تا خیابان نواب، دیروز تهران یکی از آرام ترین روزهای خود را گذراند و مردم با خریدهای نوروزی به استقبال بهار ایرانیان رفتند تا خزان دشمنان نظام و انقلاب همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، مردم تهران دیروز شاهد یکی از آرام ترین روزهای خود بودند و در کمال آرامش مشغول خریدهای نوروزی خود بودند.

گفتنی است؛ بنابر گزارشات از مدتها قبل شبكه هاي ماهواره اي و سايت هاي اينترنتي وابسته به دولت انگليس، آمريكا و رژيم صهيونيستي با دعوت از عناصر بازيچه خود خواهان حضور در كف خيابان های تهران در ساعت 16 امروز 25 بهمن 90 حد فاصل میدان فردوسی تا خیابان نواب شده بودند.

"مرتضی کاظمیان" فعال ملی-مذهبی دوشنبه 13فوریه (24بهمن) با شرکت در برنامه سیاسی تلویزیون ماهواره ای "رسا" وابسته به جنبش سبز، ضمن فراخواندن مردم ایران به شرکت در تجمع خیابانی 25بهمن اظهار داشته بود: «برگزاری تجمع 25بهمن به این معناست که حامیان جنبش [سبز] و کسانی که خواهان تحریم انتخابات هستند و تمام کسانی که معترض به وضع موجود و خواهان یک وضعیت مطلوب هستند، می توانند به حضور تأثیرگذار در صحنه های اجتماعی و متن جامعه ایران امیدوار باشند.»

به نوشته جام، کاظمیان ادامه داد: «ما نباید فراموش کنیم که 12 اسفند یک انتخابات در پیش رو داریم؛ انتخاباتی که هم نمایشی و هم فرمایشی است[!] و همه جریان های مخالف حاکمیت، آن را تحریم کرده اند. طبیعتا بروز و ظهور مجدد حرکت اعتراضی ایرانیان در 25بهمن نشان خواهد داد که جنبش [سبز] و مخالفان در چه جایگاهی هستند.»

کارشناس سیاسی تلویزیون وابسته به جنبش سبز در انتها مدعی شد: «یکی از ابزارهای کمکی برای عمق بخشیدن به جنبش سبز، تجمع 25بهمن است که بنده گمان می کنم در نهایت به تغییر وضعیت سیاسی در ایران خواهد انجامید.»!!

خاطرنشان می شود که فراخوان جمع اندکی از باقی ماندگان جنبش موسوم به سبز برای دست زدن به آشوب و دامن زدن به اغتشاش در 25بهمن سال گذشته، به قدری با بی اعتنایی مردم ایران روبرو شد که بسیاری از تحلیلگران سیاسی رسانه های معتبر بین المللی دوره این جنبش را خاتمه یافته اعلام نمودند. تعدادی از مخالفین سرخورده نظام اسلامی هم پس از آن روز با تعابیری همچون "شکست خورده" ، "قمارباخته" ، "ناقص الخلقه" و "مرده" از جنبش موسوم به سبز یاد کردند.

ملت ایران در روز 22بهمن امسال با شرکت بی نظیر و انبوه در راهپیمایی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب، بار دیگر بر تصمیم 33 سال پیش خود پای فشرد و تکلیف و جایگاه مخالفان نظام اسلامی را مشخص کرد.

حال با گذشت چندین ساعت از موعد فراخوان رسانه ای خارجی، سکوتی مرگبار بر رسانه های اپوزیسیون حکمفرما است و حتی از عکس ها و فیلم های آرشیوی خود هم تاکنون استفاده ای نبرده اند.

بي بي سي فارسي هم كه در پوشش اقدامات ضدانقلاب و فتنه گران يد طولايي دارد، نتوانست خبر مستندي از حضور يا اقدام فتنه گران در تهران به روي آنتن ببرد و همچنان سکوت کرده است.

بی بی سی در روز سه شنبه 14فوریه (25 بهمن) گزارش داد: «روز 25 بهمن فضای تهران و سایر شهرهای بزرگ امنیتی است.»

"جمشید برزگر" (کارشناس بی بی سی) گفت: «به نظر می رسد روز 25 بهمن مثل دفعات قبل که [در ایران] شاهد بودیم یک فضای امنیتی شدید در شهرهای بزرگ از جمله تهران حاکم است و تدابیر شدید امنیتی و نیروهای پلیس که در خیابان ها مستقر هستند.»

این در حالی است که چندی پیش جنبش راه سبز امید با انتشار بیانیه ای خواستار برگزاری راهپیمایی [بدون مجوز] سکوت در تهران در سالگرد حبس خانگی آقایان موسوی و کروبی شده است.

بی بی سی همچنین در سایت خود با این تیتر که"حضور پلیس در خیابان‌های تهران" نوشت:
«در سالگرد تظاهرات 25 بهمن مشاهدات شاهدان عینی از تهران حاکی از آن است که در سالگرد تظاهرات 25 بهمن 1389 و همزمان با فراخوان چهره‌ها و گروه‌های مخالف دولت برای برگزاری تظاهراتی دیگر، مأموران پلیس در بعضی خیابان‌های شهر حضوری چشمگیر دارند.»

این سایت افزود: «رسانه های نزدیک به مخالفان دولت ایران در روزهای اخیر فراخوان هایی را منتشر کردند که در آن از معترضان خواسته شده بود که امروز سه شنبه 25 بهمن در اعتراض به ادامه حبس خانگی مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به خیابان ها بیایند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۰
جالبه شلوغ ترین میادین شهر ور اوج ترافیک و آخر سال و ...
زرشک کککک اگه راست میگید یه روز تعطیل مثل جمعه اونم صبح بیایید
------------------------------------
ضمنا درسته مشکالات در جامعه و اقتصاد وجود دارد ولی اون هم وطن نماها در رسانه های دولتی غربی دلشون برا من و تو نمیسوزه
---------------------------------
به امید اتحاد بیشتر و فتح تمامی قلل موفقیت توسط ایران عزیز
------------------
در پناه حق
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها