کد خبر: ۴۰۵۳۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۲۶ آذر ۱۳۹۵
سرپرست پلیس‌راه مازندران خبر داد؛
سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: تردد در همه محورهای مازندران جریان دارد و آمد و شد خودروها عادی و روان است.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا خسرویان دقایقی پیش درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران جریان دارد و آمد و شد خودروها به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مازندران، اضافه کرد: با توجه به لغزنده بودن محورها، رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کنند.

سرپرست پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه شنبه روز پایانی تعطیلات بوده و حجم مسافران بسیار زیادی که وارد شدند از استان خارج می‌شوند، تصریح کرد: توصیه ما به تمامی رانندگان این است با توجه به تغییرات به وجود آمده در دمای هوا حتماً از تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ استفاه کنند.

خسرویان ادامه داد: رانندگان با اطمینان کامل از وسایل نقلیه خود در محورها تردد کنند و از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به وضعیت جوی رانندگان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرپرست پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه فردا شاهد حجم ترافیک سنگینی در محدوده شیرگاه محور سوادکوه خواهیم بود، گفت: توصیه ما به رانندگان این است که از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه شاهد بار ترافیکی در محدوده نارنجستان و شنگول‌ده ارتفاعات هراز هستیم، اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان این است که از شانه‌های خاکی استفاده نکنند.

خسرویان ادامه داد: محدوده مرزن‌آباد محور کندوان نیز در این مدت شاهد بار ترافیکی خواهیم بود که همچنان تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

وی با اعلام اینکه تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز یک‌شنبه 28 آذر ماه امسال از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، سوادکوه، تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است، افزود: تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

سرپرست پلیس‌راه مازندران اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز شنبه 27 آذر ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23  همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

خسرویان به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای جمعه 26 و شنبه 27 آذر ماه امسال از این محور ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز شنبه 27 آذر ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه می‌شود.

سرپرست پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 تا 22 روز شنبه 27 آذر ماه امسال از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

خسرویان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها