کد خبر: ۴۰۴۷۱
زمان انتشار: ۰۱:۲۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام

جواد نکونام درباره پیروزی بارسلونا مقابل اوساسونا اظهار داشت: «شرایط جوی عجیبی برای این بازی حکفرما بود. ما قبل از بازی در برابر بارسا تمرینان خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و حتی در سالن هم تمرین کردیم. اما بازیکنان حریف آشنایی کاملی از این شرایط نداشتند و بارسا با استوک آمده بودند. حتی وسط زمین دنبال کفش بودند.»

وی ادامه داد: «ما بازی را خوب شروع کردیم. می دانستیم بارسا روی هوا مشکل دارد. گلر اوساسونا هم روز خوبی داشت. از پیروزی اوساسونا بسیار خوشحالم و این برد شیرینی بود. اما به خاطر بارسلونا ناراحتم. من فوتبال بارسلونا را دوست دارم. هر تیمی را دوست دارم که خوب بازی می کند.»

نکونام تاکید کرد: «تمام مفسر و کارشناسان فوتبال اسپانیا وقتی قبل از بازی شنبه شب درباره این مسابقه صحبت می کردند می گفتند گواردیولا دیگر به لیگ فکر نمی کند چون امتیاز عقب افتاده است و به همین دلیل ژاوی و فابرگاس را مقابل اوساسونا در ترکیب اصلی نگذاشته بود. من فکر می کنم دیگر به لیگ فکر نمی کند.»

وی درباره شخصیت بازیکنان بزرگ بارسلونا توضیح داد: «آنها بازیکنان با شخصیتی هستند. ژاوی و اینیستا فوق العاده هستند. مسی با این وجود که کلی روی او خطا می کنند کوچک ترین اعتراضی نمی کند. واقعیت این است که من هم دلم نیامد شنبه شب روی بازیکنان بارسا خطا کنم. تیم رئال هم بازیکنانی دارد که به عنوان آدم های متشخص بیرون زمین از آنها یاد می شود. مثل: ژابی آلونسو.»

نکونام درباره برنامه اش برای همراهی تیم ملی گفت: «پس از بازی مقابل گرانادا به تهران می آیم تا تیم کشورم را برای بازی مقابل گرانادا همراهی کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها