کد خبر: ۴۰۴۶۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۱ آذر ۱۳۹۵

 به گزارش پایگاه 598، هافبک سابق پرسپولیس گفت: می توانستیم پیروزی پرگل تری در مقابل استقلال کسب کنیم.

محمد نوری در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی خوبی مقابل این تیم داشتیم و 3 امتیاز حق تیم ما بود و خدا را شکر توانستیم امتیازات کامل این بازی را کسب کنیم.
وی افزود: با کسب پیروزی در این دیدار جایگاه‌مان را در صدر جدول حفظ کردیم و حالا تمامی تمرکزمان را روی دیدار مقابل سپاهان می‌گذاریم تا در این دیدار هم به پیروزی برسیم.
بازیکن تیم تراکتورسازی درباره برخوردی که با مهدی رحمتی داشت، خاطرنشان کرد: چنین برخوردهایی در فوتبال عادی است و یک برخورد کوچک بود. من به رحمتی گفتم که برخوردی نداشتم و همه‌چیز تمام شد.
نوری درباره کیفیت فنی بازی تصریح کرد: بازی در دست تیم ما بود و خدا را شکر می‌کنیم که چنین تیم قوی داریم که در آزادی برای برد به میدان می‌رود و استقلال را اسیر بازی تاکتیکی خودش کرده بود و امیدوارم مقابل سپاهان و نفت هم این‌طور بازی کنیم و نیم‌فصل را به‌خوبی به پایان برسانیم.
وی ادامه داد: استقلال مقابل ما موقعیت خاصی نداشت و اگر منطقی حساب کنیم ما می‌توانستیم با پیروزی پر گل از زمین مسابقه خارج شویم ولی به‌هرحال مهم 3 امتیاز است و همین‌که توانستیم با یک اختلاف گل به پیروزی برسیم کافی بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها