کد خبر: ۴۰۴۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
مجید صالح پس از شکست دو بر یک برابر سپاهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برد را به سپاهان تبریک می‌گویم. آنها سه امتیاز را گرفتند. بازی خیلی سختی بود. در چند بازی اخیر هیچ تیمی مثل سایپا نتوانست به سپاهان این همه فشار وارد کند. سپاهان امروز بازی با کیفیتی ارائه کرد اما برای صدرنشین لیگ جالب نیست با اوت دستی و یک گل به خودی به پیروزی برسد.

 وی ادامه داد: ما امروز شایسته باخت نبودیم و حداقل باید یک امتیاز می‌گرفتیم. پیروزی با این روش برای صدرنشین لیگ جالب و قابل قبول نیست. ما در بازی‌های گذشته هم بر اثر اشتباهات فردی نتوانستیم پیروز شویم. در دیدار با استقلال به خاطر اشتباه فردی برد را با مساوی عوض کردیم. با این حال امروز توانستیم جانواریو را از کار بیندازیم و بازی خوبی ارائه کنیم.

 مربی پیشین ذوب آهن در مورد انتقادش از این باشگاه به دلیل عدم تقدیر از او و تشویق تماشاگران اظهار داشت: بله من از باشگاه ذوب آهن گلایه کردم و امروز تماشاگران سپاهان من را شرمنده خود کردند. من و تیم سایپا هم سعی کردیم جوانمردانه بازی کنیم.

 سرمربی سایپا در مورد اینکه گل به خودی را چه بازیکنی به این تیم زد، گفت: باید فیلم را بازبینی کنم. ولی تصور می‌کنم مجید ایوبی این گل را به ثمر رساند.

 صالح در مورد اینکه چه توصیه‌ای به سپاهان برای اینکه در کورس قهرمانی بماند دارید، گفت: سال 73 که با سایپا قهرمان شدیم به غیر از مسائل فنی رفاقت بازیکنان و نوع روابط آنها بسیار مهم بود و آن رفاقت ما را به قهرمانی رساند. سپاهان هم می‌تواند با این شرایط به قهرمانی برسد. من در دیدار سپاهان با مس روحیه همدلی را بین بازیکنان سپاهان دیدم، اگر این روحیه حفظ شود آنها می‌توانند موفق شوند.

 سرمربی سایپا در مورد اینکه امین منوچهری بعد از تعویض به رختکن رفت، گفت: او از من اجازه گرفت و مشکل خاصی نبود. در تیم ما چنین مسائلی وجود ندارد.

 صالح در مورد اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی دارند، گفت:‌ استقلال، تراکتورسازی و سپاهان شانس‌های اول قهرمانی هستند اما صبا و نفت هم در کورس قرار دارند. سپاهان با سه امتیازی که امروز گرفت حاشیه امنیتی برای خود ایجاد کرد.

 وی در مورد اینکه چرا سایپا در البرز میزبان بازی‌های بزرگ نیست، گفت: این سؤال تکراری است وبارها در موردش حرف زدیم اما گوش شنوایی وجود ندارد. ما مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم که فقط 15 بازی را در خانه انجام می‌دهیم و 19 مسابقه را میهمان هستیم. امیدوارم مسئولان استان تدبیری بیندیشند تا در سال‌های آینده سایپا در خانه خودش میزبان مسابقات بزرگ باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها