کد خبر: ۴۰۳۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
چرا غضنفری کوتاهی می کند؟
هنوز مشخص نیست با چه هدفی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعیین سرپرست برای این سازمان تا زمان انتخاب رئیس جدید خودداری می کند .
"صراط" - در حالي كه هفته ها از بازداشت رئيس يكي از بزرگترين سازمانهای دولتي ايران مي گذرد هنوز سرپرستي براي آن تعيين نشده است .
به گزارش سرویس اقتصادی صراط، سازمان توسعه و نوسازي معادن ايران(ایمیدرو) كه با گردش صدها ميليارد توماني و سهامداري شركتها وكارخانه هاي مهمي همچون ذوب آهن، فولاد مباركه ، مس و .... مي باشد در بلاتكليفي بسر مي برد.
این در حالی است که ایمیدرو دهها پروژه توسعه اي در دست داشته و بار بخش معادن وزارتخانه عظیم صنعت، معدن و تجارت را به دوش می کشد  .
هنوز مشخص نیست با چه هدفی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعیین سرپرست برای این سازمان تا زمان انتخاب رئیس جدید خودداری می کند . با این وجود شائبه حمایت همه جانبه وزیر از رئیس بازداشتی ایمیدرو در اذهان تقویت می شود .
در این بین گروهک انحرافی نیز تلاشهایی را برای نشاندن گزینه مورد نظرش بر صندلی ریاست این سازمان پولدار صورت داده است .
سازماني كه چند ماه پيش علي رغم هشدارهاي دلسوزان به وزير صنعت به دست كسي سپرده شد كه هم اكنون به دلايل اتهامات سنگين مالي در بازداشت به سر مي برد.
غضنفری در زمان کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی در مصاحبه هایی وعده داده بود تا زیر بار فشارهای گروهک انحرافی نرفته و مستقل عمل کند اما شواهد و قرائن چیز دیگری را نشان می دهد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها