کد خبر: ۴۰۳۶۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۱۴ آذر ۱۳۹۵
محسن خلیلی گفته ما نباید به مهدی فشار بیاوریم تا تمرکزش کمتر و کمتر شود. این افت‌ها برای همه حتی بزرگترین بازیکنان دنیا هم اتفاق می‌افتد و لازم هم نیست کار خاصی صورت بدهد.
به گزارش پایگاه 598، محسن خلیلی که سابقه آقای گلی با پرسپولیس را دارد، از مهدی طارمی حمایت کرده و گفته نباید خیلی به او فشار آورد.
به گزارش تابناک ورزشی، محسن خلیلی بازیکن سابق پرسپولیس در دوره هفتم لیگ برتر توانست آقای گل آن مسابقات شود و حالا نیز به عنوان سرپرست تیم نفت تهران در کنار علی دایی کار می کند.
خلیلی در رابطه با دلیل اینکه مهدی طارمی در این فصل موقعیت های زیادی را برای پرسپولیس از دست داده است، گفته: «گلزنی یک امر ذاتی است و هر بازیکنی خصلتی دارد که نباید زیاد به آن فشار آورد. ما نمی‌توانستیم بگوییم که علی دایی چون گلزنی قهاری است باید پاسور خوبی هم باشد. مسلما هر بازیکنی قابلیتی دارد و این قابلیت هم حد و حدودی دارد. ما هم نباید به مهدی فشار بیاوریم تا تمرکزش کمتر و کمتر شود. این افت‌ها برای همه حتی بزرگترین بازیکنان دنیا هم اتفاق می‌افتد و لازم هم نیست کار خاصی صورت بدهد. این تجربه من است که این مسائل برایم اتفاق افتاده و تنها باید تمرکز خودش را برای گلزنی بدست بیاورد و به گلزنی های خودش ادامه دهد. اگر مهدی طارمی به شرایط خوبش برگردد و گلزنی کند، هم آرامش به خط حمله تیم بازمی‌گردد و هم هواداران هم خوشحال می‌شوند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها