کد خبر: ۴۰۳۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ، در رتبه بندي يکصد شرکت برتر ايران از نظر ميزان فروش، بانک صادرات با فروشي معادل 69 هزار و 854 ميليارد و 200 ميليون ريال در جايگاه پنجم شرکت‌هاي برتر کشور وبالاتر از تمامي بانکها قرار گرفت.

براساس اين گزارش، بانک صادرات در سال 88 فروشي معادل 48 هزار و 543 ميليارد و 400 ميليون ريال داشته و روي سکوي هفتم ايستاده بود که در رتبه بندي مربوط به سال 89 رتبه خود را دوپله ارتقا داده است.


درعين حال، بانک صادرات در رتبه بندي سازمان مديريت صنعتي ايران، عنوان يکي از 10 بانک پيشرو کشور را نيز از آن خود کرده است.

اين گزارش حاکي است، بانک صادرات ايران از لحاظ بيشترين دارايي هم با داشتن 565 هزار و 451 ميليارد ريال دارايي، در رتبه پنجم يکصد شرکت برتر کشور جاي گرفته است. رتبه پنجم بالاترين ميزان اشتغالزايي با داشتن 29 هزار و 379 نفر پرسنل، از ديگر موفقيت‌هاي بانک صادرات در جمع شرکت‌هاي برتر ايران در رتبه‌بندي سازمان مديريت صنعتي ايران است.

شايان ذکراست بانک صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانک خصوصي در بين بانکهاي ايراني وسيع ترين شبکه بانکي را در داخل و خارج از کشور در اختيار داشته و مديريت بيش از 44 ميليون حساب را در بيش از 3 هزار شعبه خود در اقصي نقاط کشور برعهده دارد. اين بانک با ارائه خدمات متنوع به اقشار مختلف جامعه همگام با سياست‌هاي کلان نظام در پي توسعه اقتصادي و رشد آباداني کشور مي‌باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها