کد خبر: ۴۰۳۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

سایت عمارها:این ساندیس ها ایمان، اخلاص و ارادت ما به ولایت فقیه را تقویت کرده و با این استراتژی بی حریف، تا انتهای تاریخ پیروز مطلق جنگ همه جانبه با باطل خواهیم بود.

از سانسورهای رسانه های غربی که بگذریم، دوباره راهپیمایی 22بهمن، راهپیمایی حماسه و آرمانگرایی بود و این نشان از قدرت اعجاز ساندیس هایی است که هرساله این ملت را به خیابانها می کشاند! ساندیس هایی که وارداتی نیست و اتفاقا کاملا بومی و میدین جمهوری اسلامی است. البته مواد نگهدارنده این ساندیس ها برخلاف مواد غذایی دیگر نه تنها مضر نیست بلکه کاملا مفید فایده بوده و حتی از مواد مغذی حاوی ساندیس در بدن ما تا راهپیمایی و حضوری دیگر محافظت می کند.

ترکیبات این نوشیدنی عبارتند از: پالپ طبیعی غیرت، پایبندی به دین و انقلاب و پیروی از ولایت فقیه. ساندیس هایی که البته با صادرات آن به کشورهای اسلامی، مدام شاهد سقوط دیکتاتورها و پیروزی ساندیس خورها بر آنها بوده ایم. جنبش 99 درصدی آمریکا و اروپا نیز نوشیدنی مشابهی از ساندیس های ما تغذیه کرده و روزبه روز پیروزی های جدیدی را تجربه می کند. امید است در آینده ای نزدیک این نوشیدنی که زهری است بر وجود مستکبرین، منافقین و ضدانقلابها، بیش از پیش جهانی شده و نهضت ساندیس خوری را در تاریخ جاودانه کنیم.

ساندیس های نیروزا برای ما به مثابه اسفناج ملوان زبل نیست که بازوهایمان را نیرو بخشد تا با آن مشت محکمی به دهان دشمن بزنیم، نه. این ساندیس ها ایمان، اخلاص و ارادت ما به ولایت فقیه را تقویت کرده و با این استراتژی بی حریف، تا انتهای تاریخ پیروز مطلق جنگ همه جانبه با باطل خواهیم بود.

وعده بعدی: 12اسفند. انتخابات مجلس شورای اسلامی. پای صندوق های رای.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها