کد خبر: ۴۰۳۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش گروه خواندنی های مشرق، شما می توانید از بین وسایلی که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید، یکی را انتخاب کرده و دوباره و این بار به عنوان چیز دیگری از آن ها استفاده کنید.

شاید اشیاء زیادی باشند که دیگر قابلیت خود را از دست داده اند و بتوان از آن ها استفاده های دیگری کرد. ما در اینجا به چند نمونه از این وسایل که ایده های خلاقانه در پشت آن ها است اشاره داریم.

قوطی نوشابه:

همه ما با قوطی های نوشابه آشنا هستیم و می دانیم که بازگشت آن ها به طبیعت بسیار سخت است و باید بازیافت شوند. معمولا بعد نوشیدن نوشابه ها، قوطی آن را با تمام قدرت فشار می دهیم و مچاله می کنیم و به سطل آشغال می اندازیم اما خیلی راحت می توان از آن ها استفاده های دیگری نیز کرد.



شما می توانید این قوطی ها را تمیز شسته و خشک کنید. سپس همین قوطی های به ظاهر بی مصرف می توانند به عنوان یک قلک خوب برای شما باشد. با این کار هم مقداری پول برای خود ذخیره کرده اید هم اینکه از ورود یک ماده تجزیه ناپذیر به طبیعت جلوگیری کرده اید.

کنترل تلوزیون های قدیمی:

تلوزیون وسیله ای است که هر چند سال بر اثر خرابی ها و یا آمدن مدل های جدید تعویض می شود. ممکن است شما تلوزیون قدیمی را جمع کرده و در کناری قرار دهید یا آن را بفروشید یا اینکه کلا دور بیاندازید. اگر قصد فروش تلوزیون را دارید پیشنهاد ما برای شما کارآمد نیست اما اگر قصد جمع کردن یا دور انداختن دارید بقیه مطلب را بخوانید.



کنترل تلوزیون را بردارید و قسمت باتری آن را کاملا خالی کنید این محل می تواند جای خوبی برای پنهان کردن اشیا کوچک باشد. شاید شما برگه، کلید یا حتی قطعه کوچکی طلا داشته باشید که می خواهید از دیدی دیگران پنهان بماند. این محل می تواند پناهگاه خوبی برای شما باشد.

بطری آب:

بطری های آب معدنی بیشتر از جنس پلاستیک هستند و همانطور که می دانید این مواد برای طبیعت بسیار ضرر دارند و بهتر است تا آن ها را بازیافت کنیم. با این بطری ها می توان کارهای زیادی انجام داد به طوری که اگر دقت کرده باشید از آن برای نگه داری آبلیمو و دیگر آبمیوه ها استفاده می کنند.



این به سراغ یکی از موارد استفاده این بطری ها می رویم که شاید تا به حال به آن دقت نکرده باشید. بعشی از مواقع بعد استفاده از ماکارونی بخشی از آن باقی می ماند و چون بسته آن نیز پاره شده است. می توانید باقی مانده ماکارونی ها را داخل این قوطی ها قرار دهید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا که ... !! خیلی مردمو... فرض کردید!! من هم یه پیشنهاد دارم لطفا کفش های کهنه خودرو دورنندازید می تونید توی کفش سس مایونز بریزید بذارید توسفره هم استفاده بهینه میشه هم نمای قشنگی داره!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها