کد خبر: ۴۰۳۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو حیدری در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با الاتفاق عربستان اظهار داشت: بعد از دربی که بازی بدی انجام دادیم به مصاف ذوب آهن رفتیم و خوشبختانه حریف خود را در اولین مرحله شکست دادیم.

وی افزود: هنوز کار ما تمام نشده و باید برای بازی با الاتفاق آماده شویم، چون تیم‌های عربستانی تیم‌های قلدر و قوی هستند.

حیدری در خصوص شرایط الاتفاق گفت: هر سال که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم با شرایط تیم‌ها بیشتر آشنا می‌شویم، ولی باید آنها را آنالیز کنیم. خوشبختانه ما ذوب آهن را شکست دادیم ولی هر روز به تعداد مصدومان ما اضافه می‌شود که متاسفانه زندی هم با آسیب‌دیدگی روبه‌رو است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای جنگ روانی عرب‌ها در دیدار روز شنبه دارید، گفت: اگر هواداران روز شنبه به ورزشگاه بیایند، در 90 دقیقه کار را تمام می‌کنیم و به جنگ روانی عرب‌ها کاری نداریم.

حیدری با اشاره به حضور برانکو روی نیمکت الاتفاق گفت: بازی با ذوب آهن برای ما سخت بود چون هر دو تیم ایرانی بودند، اما الاتفاق یک مربی دارد که شناخت لازم را از فوتبال ایران کسب کرده اما اینها دلیل نمی‌شود که بخواهیم از این مسئله هراس داشته باشیم.

هافبک تیم استقلال در خصوص شرایط خودش گفت: بعد از مصدومیتی که پشت سر گذاشتم در بازی با ذوب آهن عملکرد خوبی داشتم و رفته رفته به روزهای اوج نزدیک می‌شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها