کد خبر: ۴۰۳۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

حضور رهبر معظم انقلاب در خانه شهید داریوش رضایی‌نژاد و دیدار با خانواده ایشان یک تفاوت اساسی با سایر دیدارهای ایشان از خانواده شهدای هسته‌ای داشت و آن، حضور دختر زیبا و بامزه شهید رضایی‌نژاد در این دیدار و تعامل پدرانه رهبر انقلاب با او بود؛ تا جایی که "آرمیتا" به "آقا"، بادام‌زمینی تعارف کرد و برای ایشان نقاشی کشید و آیت‌الله خامنه‌ای هم حدیثی را در تایید موهای بلند و زیبای این دختر شهید روایت کردند.

به گزارش رجانیوز، پس از این دیدار جمعی از فعالان اینترنتی وب فارسی با ایجاد یک فراخوان، از همه مردم ایران برای ارسال نامه و نقاشی به آرمیتا رضایی‌نژاد دعوت کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی رجانیوز هم بنا به جایگاه تاثیرگذار خود در عرصه رسانه‌ای کشور، به حمایت از این حرکت اینترنتی پرداخت و با طراحی یک پوستر، از مخاطبان خود برای پیوستن به این جنبش وبلاگی دعوت کرد.

در همین زمینه، روز گذشته یکی از معلمان مدرسه ابتدایی شهید چمران در منطقه 4 آموزش و پرورش، در ایمیلی که برای رجانیوز فرستاد، از برگزاری نمایشگاه نقاشی "نامه به فرزندان شهید" در این مدرسه خبر داد و تعدادی از این نقاشی‌ها را نیز برای ما ارسال کرده است. در این نقاشی‌ها که تعدادی از آنها را می‌بینید و صمیمیت و سادگی کودکانه به طور خاصی در آن نمایان است، دانش‌آموزان از رابطه صمیمی امامان معصوم(ع) با فرزندان شهدا گفته‌اند تا رابطه قلبی و پدرانه رهبر معظم انقلاب با آرمیتا رضایی‌نژاد.

رجانیوز همچنان آماده دریافت و انتشار نقاشی کودکان ایرانی برای فرزند دانشمند شهید داریوش رضایی‌نژاد است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها