کد خبر: ۴۰۳۰۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۷ آذر ۱۳۹۵
نظامیان ارتش این رژیم 12 فلسطینی ساکن مناطق مختلف کرانه باختری را به اتهام دست داشتن در آتش سوزی های اخیر بازداشت کردند .
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قدس، منابع خبری رژیم اشغالگر قدس گزارش دادند که نیروهای ارتش این رژیم شب گذشته و صبح امروز(یکشنبه) به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و  12 فلسطینی را به اتهام دست داشتن در آتش سوزی های اخیر در اراضی اشغالی بازداشت کرده اند.

 نظامیان ارتش اسرائیل شب گذشته  با یورش به روستای «دیر قدیش» واقع در شمال کرانه باختری سه جوان فلسطینی را بازداشت کردند. نظامیان صهیونیست مدعی شدند که در داخل خودروهای این افراد بطریهای آتش زا و ادوات آتش سوزی پیدا کردند، به همین دلیل ضمن بازداشت آنها را به غرفه تحقیقات شاباک منتقل کردند.

این رسانه های صهیونیستی افزودند که نظامیان اسرائیلی همچنین چند جوان فلسطینی از بیت لحم، قدس اشغالی و رام الله بازداشت کردند.
 
اتهام دست داشتن جوانان فلسطینی در آتش سوزی‌های اخیر در اراضی اشغالی در حالی است که برخی رسانه‌های صهیونیستی اخیرا مدعی شدند که یک گروه سلفی وابسته به القاعده مسئولیت این آتش سوزیها را برعهده گرفته و اعلام کرده که انگیزه به آتش کشیدن مناطق صهیونیست نشین به تصویب رسیدن لایحه ممنوعیت پخش اذان از مساجد قدس است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها