کد خبر: ۴۰۲۳۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۰۲ آذر ۱۳۹۵
عبدالجلیل توماج ملی پوش دوومیدانی کشورمان به شدت به رئیس قبلی این فدراسیون تاخته و اعلام کرده داوری به دلیل خصومت شخصی 2 سال از عمر او را هدر داده است.
به گزارش پایگاه 598، دوومیدانی کار دهگانه ایران پس از بازگشت از مصدومیت، در اولین اقدام حمله تندی به آرش داوری رئیس قبلی فدراسیون دوومیدانی کرده است.
به گزارش تابناک ورزشی، عبدالجلیل توماج ملی پوش دوومیدانی کشورمان از رئیس قبلی این فدراسیون بسیار شاکی است و به همین دلیل به شدت از آرش داوری انتقاد کرده است. او گفته: «در مسابقات آسیایی دوره گذشته با اختلاف بسیار کم چهارم آسیا شدم اما پس از آن افشین داوری رئیس فدراسیون وقت مرا نابود کرد. به دلیل خصومتی که برادرش با مربی من داشت 2 سال عمر مرا هدر داد و یک سال هم محرومم کرد بدون اینکه حقوقی بدهد»
حمله تند قهرمان دوومیدانی به رئیس قبلی فدراسیون 
توماج ادامه داده: «در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور قطعا خودم را ثابت خواهم کرد که نفر اول ایران هستم. برایم فرقی ندارد در اردوی تیم ملی باشم یا نباشم. در شهر خودم تمرین می‌کنم. تمام هزینه‌ها هم شخصی است و پدرم و برادرم کمک می‌کنند. خوشبختانه از این بابت مشکل ندارم.»
ملی پوش دوومیدانی کشورمان همچنین گفته: «به فکر ورودی یا چیز دیگر نیستم و فقط مدال می‌خواهم. رقابت در دهگانه سخت است اما همانطور که گفتم در دوره قبلی چهارم شدم. خدا را شکر کیهانی رئیس فعلی فدراسیون نظرش مساعد است و من هم باید از حالت فعلی خارج شوم و بتوانم با قدرت برگردم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها