کد خبر: ۴۰۲۲۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۱ آذر ۱۳۹۵
برخی نمی‌خواهند و اجازه نمی‌دهند تا سپاهان روی موفقیت را به خود ببیند. از داخل باشگاه هستند افرادی که موفقیت سپاهان را نمی‌خواهند.
به گزارش پایگاه 598، سرمربی خوزستانی سپاهان به کسانی اشاره می‌کند که این روزها موفقیت سپهان را نمی‌خواهند.
به گزارش تابناک ورزشی،عبدالله ویسی به صورت غیر مستقیم اشاره می‌کند که این روزها به نوعی در سپاهان سعی در خالی کردن زیر پای وی دارند.او طوری اشاره می‌کند که ظاهرا مدیرعامل سپاهان چندان تمایلی به ادامه همکاری با وی ندارد ولی در اظهاراتش به صورت صریح اسمی از طاهری مدیرعامل جدید زردپوشان ندارد.
ویسی در خصوص مشکلاتش در اصفهان می‌گوید: برخی نمی‌خواهند و اجازه نمی‌دهند تا سپاهان روی موفقیت را به خود ببیند. از داخل باشگاه هستند افرادی که موفقیت سپاهان را نمی‌خواهند. در این بین از دشمنان خارجی گرفته تا دوستان داخلی که باید برای موفقیت با همه آنها بجنگیم. بنابراین این موضوع کار را سخت می‌کند. از این فرصت استفاده کرده و به مردم اصفهان و دکتر سبحانی عرض می‌‌کنم که اوضاع تیم ما از درون بسیار عالی است و صمیمیت خاص و رفاقت زیادی بین اعضا وجود دارد و کادر خوبی داریم اما یکسری مسائل تیم را آزار می‌دهد که امکان دارد باعث شود اتفاقات ناگواری برای سپاهان رخ دهد. سربسته هشدار می‌‌دهم و اگر اتفاقات خوب برای تیم رخ ندهد، یعنی کاری که باید انجام شود، انجام نشود؛ آن زمان آن روی قضیه اتفاق می‌افتد که باعث می‌شود تا مردم اصفهان بیشتر از هر زمان دیگری ناراحت شوند.
وی ادامه می‌دهد: مردم و هواداران می‌دانند که من یک سپاهانی هستم و مجموعه تیم سپاهانی است. همانطور که هواداران از ظهور یک دروازه‌بان 19 ساله که در دقیقه 120 با مهار یک پنالتی موجب صعود سپاهان می‌شود خوشحال هستند. شاید اگر مربی دیگری بود این کار را نمی‌کرد همانطور که 4 سال در این تیم بود و یک بار روی نیمکت بزرگسالان ننشست و میلیاردها پول می‌دادند تا یک گلر ذخیره را بیاورند. بازیکنان جوانی که به آنها میدان دادیم آینده سپاهان هستند و به عقیده کارشناسان امروز در لیگ برتر سپاهان از بیشترین بازیکن جوان در ترکیب خود استفاده کرده است. بازیکنانی مانند هلیچی، سهرابیان، میرزایی، احمدی و ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها