کد خبر: ۴۰۱۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
موس Loditech M600: به نظر می رسد که فناوری مخصوص موس های کامپیوتر هر لحظه در حال پیشرفت و است این هفته نیز یک موس دیگر به شما معرفی می کنیم.

به نظر می رسد که جدیدترین موس شرکت Logitech که با نام M600 نام دارد می تواند صنعت گوشی های همراه را تغییر دهد. این موس بسیار زیبا است و دکمه ای بر روی آن نمی بینید. این موس به صورت لمسی کار می کند و به بیشتر به یک گوشی هوشمند شباهت دارد. این موس اماکانت بسیار زیادی در اختیار شما می گذارد و به راحتی می توانید در اینترنت چرخ بزنید. البته تاچ اسکرین آن مقداری به عادت کردن نیاز دارد.



کنترل هوشمند سامسونگ: سال میلادی گذشته سامسونگ تلوزیون های سه بعدی و هوشمند خود را وارد بازار کرد. امسال این شرکت کنترل هوشمند این تلوزیون ها را نیز وارد بازار کرد. این کنترل ها می توانند صدای شما را تشخیص داده و به دستورات شما گوش دهند. همچنین این کنترل ها دارای صفحه نایش لمسی هستند.



بلندترین ساختمان جهان: همانطور می دانید این روزها بلندترین برج دنیا در دبی قرار دارد. اما به نظر می رسد مقامات آذربایجان به دنبال آن هستند تا این عنوان را به کشور خود آورند. این کشور به دنبال ساختن برجی به ارتفاع هزار و 50 متر است. به دنبال آن هستند که تا ساخت این غول را در سال 2016 آغاز کنند.



موتورلا Droid 4: موتورلا گوشی جدید خود را این جمعه وارد بازار خواهد کرد. این گوشی با امکانات خوبی که به واسطه سیستم عامل آندروئیدی خود دارد می تواند انتخاب خوبی برای خرید باشد. همچنین به غیر از صفحه لمسی شما یک کیبورد نیز در اختیار دارید. این کیبورد به واسطه چراغ هایی پشت دکمه هایش توانسته نظر بسیاری از منتقدین گوشی های همراه را به سمت خود جذب کند.





ماشین های فضایی: شاید این سوال برای شما نیز باشد که ماشین های فضایی واقعیت دارند یا خیر؟ باید بگوییم که این ماشین ها وجود دارند اما هنوز قابل استفاده نیستند. به تازگی طرح هایی برای ماشین های فضایی ارائه شده است. این طرح ها بیشتر به مانند حشرات هستند و چیزی بین گلایدر و کشتی فضایی هستند. البته برای دیدن آن ها باید تا سال 2031 صبر کنید.



هدایت کننده توپ بسکتبال: در میان این فناوری های پیشرفته این هفته یک وسیله جالب نیز معرفی شد. این هدایت کننده توپ به سبد بسکتبال متصل می شود و توپ را به هر طرف که می خواهید هدایت می کند. شاید با خود بگویید که این ایده چرا به ذهن خودتان نرسیده است. البته با این کار کمتر ورزش می کنید اما می توانید تمرکز بیشتری روی پرتاب توپ داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها