کد خبر: ۴۰۱۵۲۷
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۲۵ آبان ۱۳۹۵
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از ادامه آلودگی هوا تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با وزش باد و بارندگی در روز جمعه شاهد کاهش آلودگی هوا باشیم.

به گزارش پایگاه 598 ، احد وظیفه در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت جوی کشور در سه روز آینده اظهار کرد: امروز و فردا جوی نسبتاً آرام در کشور وجود خواهد داشت و پدیده سکون هوا و آلودگی همچنان در شهرهای صنعتی و استان تهران ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده، حاشیه دریای خزر ابری خواهد بود و تنها شاهد بارندگی پراکنده باران و وزش باد موقتی در استان گیلان هستیم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: از روز پنجشنبه شرایط ناپایدار در شمال‌غرب کشور و نواحی مرکزی البرز شکل می‌گیرد که موجب وزش باد و بارندگی در انتهای هفته خواهد شد.

وظیفه یادآور شد: پیش‌بینی می‌کنیم با وزش باد و بارندگی در روز جمعه مواجه شویم که این روند موجب کاهش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و به‌ویژه استان تهران می‌شود.

وی پیش‌بینی کرد که کیفیت هوای استان تهران تا پایان هفته همچنان ناسالم و غبارآلود باقی بماند و از روز جمعه رفته‌رفته کیفیت هوا بهبود پیدا کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها