کد خبر: ۴۰۱۲۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۳ آبان ۱۳۹۵
رسانه‌ها خبرهایی را منتشر کردند مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس پلی‌استیشن بازی می‌کنند. به هر حال پلی استیشن نیاز است. همه می‌بینند ما چه زجری می کشیم. تنها تیمی هستیم که صبح دو نوبت تمرین می‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598، علیرضا بیرانوند نسبت به خبر پلی‌استیشن بازی کردن پرسپولیسی‌ها در دبی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی،  علیرضا بیرانوند از اینکه برخی رسانه‌ها خبر بازی پلی استیشن  آنها در دبی را منتشر کرده‌اند ناراحت است.

وی در خصوص اردوی پرسپولیس می‌گوید: اردوی خوبی بود. کادر فنی بهترین کار را انجام داد که بازیکنان جوان در اردو حضور دارند. البته هفت بازیکن تیم ما در اردوی ملی هستند و این تأثیرگذار است. بهترین کار را برانکو و کادر فنی انجام داد که اردویی را در دبی برگزار کرد. خودتان می‌دانید رسانه‌ها خبرهایی را منتشر کردند مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس پلی‌استیشن بازی می‌کنند. به هر حال پلی استیشن نیاز است. همه می‌بینند ما چه زجری می کشیم. تنها تیمی هستیم که صبح دو نوبت تمرین می‌کنیم. هم در چمن و هم بعدازظهر در سالن وزنه تمرین داریم. هیچ تیمی در اردو ساعت 7 و 30 بیدار نمی‌شود اما ما همین ساعت از خواب بیدار می‌شویم. می‌توانید تیمی را در لیگ برتر پیدا کنید که ساعت 7 و 30 از خواب بیدار شود؟ اصلا بدن‌شان اجازه می‌دهد؟ اما ما اینجا همین ساعت از خواب بیدار می‌شویم. 9 تا 12 هم تمرین می‌کنیم. بعدازظهر هم دوباره تمرینات پیگیری می‌شود. بنابراین بازی با پلی‌استیشن نیاز است. اگر یکی دو ساعت به ما اجازه ندهند که به خرید برویم شرایط سخت خواهد بود. هواداران مطمئن باشند آخر فصل بچه‌ها مزد زحماتی که می‌کشند می‌بینند. امیدوارم با این تمرینات سخت قهرمان شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها