کد خبر: ۴۰۱۱۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۴     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
عصر امروز: اقدام نمایندگان مجلس شوراي اسلامي در اعلام نعطیلی 25 روزه و رفتن به حوزه های انتخاباتی خود و پرداختن به کار تبلیغات، تعجب رسانه ها و افکار عمومی کشور را برانگیخت.

در خبرها آمده بود که نمایندگان مجلس از چهارشنبه 19 بهمن ماه به مدت ۲۴ روز در تعطيلات به سر مي برند و جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۱۴اسفندماه تشکیل خواهد شد.

در شرایطی که در سال جهاد اقتصادی قرار داریم و با وجود شرایط سخت مالی و به تبع آن تحریم های اعمال شده از سوی استکبار جهانی، اقدام به تعطیلی 3 هفته ای مجلس بنا بر اظهارات نخبگان سیاسی کشور مغایر با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مطالبات مردم محسوب می شود.
 
این اعلام تعطیلی در شرایطی عنوان شد که سرنوشت قانون بودجه کشور که از عمده ترین کارهای سالیانه مجلس به حساب می آید هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در شرایطی که جامعه استکباری جهانی از هیچ فرصتی برای ضربه به نظام دریغ نمی کند و تحریم ها و برنامه های ضد ایرانی خود را به سمت ایران نشانه رفته است آیا بهتر نبود که از این تعطیلات 3 هفته ای نمایندگان،صرف رسیدگی به طرح ها و لوایح قانون بودجه و دیگر برنامه های ضروری می شد؟

آیا نمی بایست نمایندگان منتخب مردم که با شعار عدالت در کار و رسیدگی به امور مردم پا به بهارستان ملت گذاردند تا اوایل بهار،برنامه‌های مردم را در اولویت قرار می دادند؟ 

وظیفه اصلی نماینگی نباید تحت‌الشعاع وظایف فرعی دیگری همچون تبلیغات انتخاباتی شود.اگر خواص و مسئولان درست عمل کنند مردم نیز پیرو آنان خواهند بود.

با این وجود متاسفانه تعطیلی یک هفته‌ای مجلس تاثیر منفی بر افکار عمومی خواهد گذاشت و این تلقی به وجود می‌آید که مسئولان هر زمان که خود می‌خواهند شرایط تعطیلی را به نفع خود فراهم می‌کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها