کد خبر: ۴۰۱۰۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰

پرسپوليس تمرين امروز (دوشنبه) خود را در فضايي پرنشاط برگزار کرد، در حالي که کاهش تعداد بازيکنان مصدوم، خبر شادي بخشي براي دنيزلي بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، تمرين امروز در غياب وحيد هاشميان و ايمون زايد انجام شد که پيش از اين عدم حضور آنها در بازي با صباي قم به دليل مصدوميت قطعي شده بود.

زايد با اجازه قبلي، زودتر تهران را ترک کرده است و يکشنبه به تهران بر مي‌گردد تا از روز دوشنبه در تمرين حاضر باشد.امروز همچنين غلامرضا رضايي به تمرين‌هاي تيم برگشت تا هادي نوروزي تنها بازيکني باشد که براي بازي شرايط نامعلومي دارد. کادر پزشکي فردا مشخص مي‌کند که او شرايط بازي خواهد داشت يا نه.عليرضا محمد هم که پيش از اين اعلام شده بود در بازي با صبا حضور ندارد، بعد از حضور در کلينيک براي فيزيوتراپي، کنار زمين دويد.

تمرين امروز با صحبت‌هاي مصطفي دنيزلي در جمع بازيکنان شروع شد. بازيکنان 20 دقيقه تمرين آزاد و در اختيار انجام دادند تا گرم شوند. پس از آن تمرين پنج به دو با ضربه سر و پا در دستور کار قرار گرفت. بعد از آن بازي فوتبال در نيمي از زمين با دروازه هاي کوچک انجام شد.

علي پروين هم اواخر تمرين امروز در ورزشگاه شهيد درفشي فر حضور يافت. او با تمام شدن تمرين، همراه دنيزلي به اتاق او رفت تا با يکديگر جلسه اي داشته باشند. آخرين تمرين پرسپوليس قبل از سفر به قم و رويارويي با تيم صبا، سه شنبه بعدازظهر در ورزشگاه درفشي فر برگزار مي شود.

** غريب؛ سخنگوي کارگروه‌هاي جام قهرمانان و حرفه اي سازي پرسپوليس شد

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس، با حفظ سمت به عنوان سخنگوي کارگروه هاي جام قهرمانان آسيا و حرفه‌اي سازي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس منصوب شد.

در پي دومين جلسه کارگروه‌هاي جام قهرمانان آسيا و حرفه اي سازي، تصويب شد از اين پس مدير روابط عمومي باشگاه به عنوان سخنگوي اين کميته‌ها در امر اطلاع رساني اقدام کند.

در بخشي از اين حکم که از سوي محمد رويانيان، مدير عامل باشگاه پرسپوليس صادر شد، آمده است:

جناب آقاي حميدرضا غريب، مدير روابط عمومي؛ با توجه به در پيش بودن مسابقات جام باشگاه هاي آسيا و تشکيل کارگروه حرفه اي سازي، به موجب اين ابلاغ به سمت سخنگوي کارگروه جام قهرمانان و کارگروه حرفه‌اي سازي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس منصوب مي شويد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها