به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، عموهای فیتیلهای به همراه تهیهکننده این مجموعه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از آینده کاریشان در تلویزیون سخن گفتند.
محمد
مسلمی اظهار کرد: فیتیلههایی فعلا منتظر هستند ببینید با توجه به تغییر
مدیریت جدید و سیاستهایی که در نظر گرفتهاند چه اتفاقی در سازمان
صداوسیما میافتد.
او با اشاره به مشکلات مالی صداوسیما، خاطرنشان
کرد: مشکلات اقتصادی باعث شده که تلویزیون از اسپانسر استفاده کند و
متاسفانه این موضوع در برنامههای کودک هم به امری عادی بدل شده است؛ در
صورتی که به نظرم باید تدبیری اندیشیده شود تا برنامههای کودک نیاز به
اسپانسر نداشته باشند؛ البته اگر اسپانسر فرهنگی باشد اشکالی ندارد اما
اسپانسرهای اقتصادی میتوانند به برنامههای کودک ضربه بزنند.
مسلمی یادآور شد که ما به هر حال منتظر هستیم و طرحهایمان را به سازمان ارائه دادهایم اما هنوز کاری را شروع نکردهایم.
همچنین
آقایی، تهیهکننده برنامه «فیتیله» دربارهی لزوم وجود اسپانسر برای ساخت
برنامه، گفت: این موضوع عارضهای است که سازمان صداوسیما درگیر آن است. با
توجه به عدم کفایت بودجه برای تولید برنامههایی که در شأن و منزلت مخاطب
است، ما به ناچار برای اینکه بتوانیم برنامهای خوب تولید کنیم باید سراغ
اسپانسر برویم.
او ادامه داد: برای ساخت برنامه «فیتیله»
اسپانسرهایی معرفی شدند اما ما دنبال اسپانسری متناسب با برنامه کودک هستیم
که برای برنامه راهبردی باشند و نه مانع.
آقایی همچنین درباره
اپلکیشین چشمک، گفت: این اپلکیشین که برای گروه سنی کودک در نظر گرفته شده
است به مدت سه یا چهار ماه است فعالیت خود را آغاز کرده و در اختیار عموم
مردم قرار گرفته است. با وجود اینکه هنوز تبلیغات آنچنانی برای این
اپلیکیشین انجام ندادیم، با استقبال خوبی مواجه شده است.
تهیهکننده
برنامه «فیتیله» خاطرنشان کرد: وجه تمایزی که اپلکیشین چشمک با سایر
اپلکیشینهای حوزه کودک دارد، این است که تمام برنامههای تصویری این
اپلکیشین تولیدی هستند و هنرمندان عرصه کودک به صورت اختصاصی در برنامههای
این اپلیکیشین شرکت کردند. به زودی چشمک، جشنواره هم برگزار خواهد کرد و
تبلیغات بیشتری صورت خواهد گرفت.