کد خبر: ۴۰۰۹۷۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۲۲ آبان ۱۳۹۵
مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: 100 مبلغ در مرز مهران مستقر شدند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام حسن شهیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: یک‌هزار و 200 مبلغ از سوی سازمان اوقاف در همایش اربعین حسینی حضور دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: این تعداد مبلغ برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناطق مختلف و مسیر تردد زوار اربعین حسینی اعزام شده‌اند.

وی ادامه داد: این مبلغین در محورهای مهران، شلمچه و مسیرهای نجف، کوفه، کربلا و کاظمین به‌مدت 12 روز فعالیت خواهند داشت.

این مسؤول اضافه کرد: تعداد 100 نفر از مبلغین نیز در پایانه مرزی، موکب‌ها، مساجد، حسینه‌ها و بقاع متبرکه مهران فعالیت فرهنگی خود را به مناسبت اربعین حسینی اجرایی خواهند کرد.

شهیدی تصریح کرد: راه‌‌اندازی تعداد 10 موکب پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در مرز مهران توسط سازمان اوقاف و امورخیریه از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده این سازمان در ایام اربعین است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام گفت: با حضور ادارات‌کل اوقاف و امور خیریه استان‌های اصفهان، قم، البرز، قزوین، کردستان، گلستان، لرستان، همدان، سمنان و خراسان شمالی این موکب‌ها برپا شده است.

وی ادامه داد: از محل موقوفات مرتبط با حضرت سید الشهدا(ع) برای پذیرایی از زائرین اربعین حسینی در مرز مهران به‌مدت 10 شبانه روز پیش و پس از اربعین پذیرایی به عمل  می‌آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها