کد خبر: ۴۰۰۴۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۱۷ آبان ۱۳۹۵
نامه مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های شیراز به آیت الله ایمانی
درباره عملکرد وابستگان به بیت حضرتعالی و علی الخصوص فرزندتان، هزینه های گزاف ستاد حضرتعالی در انتخابات مجلس خبرگان، عملکرد سیاسی-جناحی در انتخابات، عملکرد شما در حوزه های علمیه استان و مواردی از این دست؛ مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز تقاضا دارد؛ با حضور در یکی از دانشگاه های شهر شیراز به سوالات و شبهات دانشجویان پاسخ بفرمایید.
به گزارش پایگاه 598، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های شیراز در نامه ای خطاب به آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خواستار پاسخگویی ایشان نسبت به عملکرد خود و اطرافیان به دانشجویان شدند.

متن نامه بدین شرح است؛

بسمه تعالی

«...نکته‌‌‌‌‌ی دیگری که فعالان سیاسی، مسئولان، صاحبان قدرت، صاحبان مسئولیتهای گوناگون و متنفذین بشدت بایستی مراقب آن باشند، مسئله‌‌‌‌‌ی انحراف و فسادپذیری شخصی است؛ همه‌‌‌‌‌مان باید مراقبت کنم...

مردم مسئولین را موعظه کنند، نصیحت کنند، خیرخواهی کنند، بنویسند برای آنها، بگویند برای آنها، پیغام بدهند تا مبادا دچار لغزش بشوند. خطرات لغزش مسئولین هم برای نظام، برای کشور و برای مردم بیشتر است»

امام خامنه ای(مدظله العالی)

حضرت آیت الله ایمانی

امام جمعه محترم شهر شیراز

سلام علیکم

پیرو نامه دکتر عرفانی فر و عدم پاسخگویی شفاف حضرتعالی در پیشگاه مردم، و همچنین پیرامون شبهات به وجود آمده در اذهان عمومی، درباره عملکرد وابستگان به بیت حضرتعالی و علی الخصوص فرزندتان، هزینه های گزاف ستاد حضرتعالی در انتخابات مجلس خبرگان، عملکرد سیاسی-جناحی در انتخابات، عملکرد شما در حوزه های علمیه استان و مواردی از این دست؛ مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز تقاضا دارد؛ با حضور در یکی از دانشگاه های شهر شیراز به سوالات و شبهات دانشجویان پاسخ بفرمایید.بدیهیست که حضور مسئولان در دانشگاه ها عمل به منویات رهبری معظم است.

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه های شیراز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۹ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
سلام
من پیش خودم می گفتم این اقا واقعا مشکوک است بعضی از عملکرد هایش ,
به دلایلی که اگر بنویسیم شاید پیگرد داشته باشد
سوال من هم به نوبه خودم همین است
من هم اهل شیراز هستم و هیچ وقت نپذیرفتم که یک نفر انقلابی باشد اما این قدر مشکوک
حالا حقیقت هرچه باشد خدا می داند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها