کد خبر: ۴۰۰۳۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۱۶ آبان ۱۳۹۵
فارس از طرح ابتكاري هيأت محبان امام رضا(ع) شهرستان آبيك با عنوان آويزخودرويي زيارت‌نامه اربعين براي توزيع در راهپيمايي ايام اربعين در عراق خبر مي‌دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، هيأت مذهبي محبان امام رضا(ع) شهرستان آبيك 15 سال است كه به ثبت رسيده و زير نظر اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان فعاليت مي‌كند.

در يك طرح ابتكاري و پيشنهاد يكي از فرزندان شهداي شهرستان آبيك و به همت هيأت مذهبي محبان امام رضا(ع) اين شهرستان، طرح آويزخودرويي زيارت‌نامه اربعين براي توزيع در راهپيمايي ايام اربعين در كشور عراق مطرح شد.

طرح مذكور به تعدادي از علما و علي رحماني فرماندار آبيك ارائه شد و هيأت محبان امام رضا(ع) در اين زمينه مشورت لازم را انجام دادند و با همفكري، اين طرح مورد تأييد فرماندار آبيك قرار گرفت و پرداخت هزينه اين طرح هم از سوي رحماني انجام شد.

به گزارش فارس، اين طرح فرهنگي با هدف همدلي و انسجام بيشتر با مردم كشور عراق صورت گرفته است.

طرح آويزخودرويي به اين نحو اجرا مي‌شود كه همانند بوگير خودرو در زير آينه جلوي خودروها در عراق نصب و آويزان مي‌شود و هر فردي هم در خودرو سوار مي‌شود حتماً اين طرح را مشاهده مي‌كند.

در اين طرح، جمله‌هاي انتم‌الشرفا، انتم‌الكرماء ... در وصف مردم عراق و قدرداني از آن‌ها است و قطع به يقين موجب همدلي بيشتر دو كشور شيعه ايران و عراق مي‌شود.

قدرداني از فرماندار آبيك و هيأت محبان امام رضا(ع) اين شهرستان در زمينه ارائه طرح آويزخودرويي در راهپيمايي اربعين در كشور عراق و موافقت و مساعدت براي اجراي اين طرح خالي از لطف نيست.

با توجه به پيشنهاد اين طرح از سوي يكي از فرزندان معزز شهداي شهرستان آبيك اين مطلب به ذهن متبادر مي‌شود كه حتي فرزندان شهدا كه پدران بزرگوار آن‌ها در هشت سال جنگ تحميلي به شهادت رسيده‌اند هيچ مشكلي با مردم عراق ندارند و با هدف كسب رضايت سيدالشهدا(ع) دست به اين اقدام فرهنگي زده‌اند كه اميدواريم مورد قبول درگاه الهي و اباعبدالله‌الحسين(ع) واقع شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها