کد خبر: ۴۰۰۰۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۳ آبان ۱۳۹۵
در لبیک به فرمان اعتراض آمیز رهبر انقلاب:
رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه 13 آبان 95 در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان اعتراضشان را در باب موضوعی بیان کردند و فرمودند:"70 جلد کتاب از اسناد لانه جاسوسی منتشر شده است، چرا هیچ نشانه ای از این کتابها در مدارس و دانشگاهها نیست؟این یکی از اعتراضهای من است"
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه 13 آبان 95 در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان اعتراضشان را در باب موضوعی بیان کردند و فرمودند:"70 جلد کتاب از اسناد لانه جاسوسی منتشر شده است، چرا هیچ نشانه ای از این کتابها در مدارس و دانشگاهها نیست؟این یکی از اعتراضهای من است"

برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، نگاهی می اندازیم هر چند کوتاه به صفحه ای از این 70 جلد، به امید آنکه نهادهای مرتبط نیز برای انتشار کاملتر این اسناد دست بکار شوند:

در بین این اسناد و بخصوص در جلدهای 31 و 32 تلاشهای فتنه انگیز ماموران و جاسوسان سفارت آمریکا برای تضعیف وحدت ملی در ایران به چشم میخورد:

یکی از اعضای سفارت به نام جان گریوز در نامه ای به روسای خود در واشنگتن برای تضعیف وحدت ملی و هرج و مرج در کشور و سقوط حکومت ایران پیشنهاداتی را مطرح می کند. او میگوید:"من حداقل دو سناریو و برنامه را که میتوانند به هرج و مرج در کشور و سقوط تدریجی بیانجامد در نظر دارم.

یکی نیروهای تمرکز یافته که بر اثر نارضایتی های منطقه ای و قومی تحریک شده باشند که در نهایت میتوانند باعث تعطیل شدن و بسته شدن مناطق نفتی گردند و از این طریق میتوان به مخالفت توده ها با رهبران مذهبی امید داشت.

سناریوی دیگر اینکه نفاق در مدارس بین محصلین و بین کادرهای مدارس،هر دو میتواند باعث بسته شدن مدارس برای مدت طولانی شوند و در نتیجه باعث نارضایتی عمومی و خشونت های افراطی شود."

در اسناد دیگر، منافع آمریکا از نا آرامی های ایران اینگونه گزارش شده است:

1. جمهوری اسلامی در صدد مقابله با این جریانهای نا آرام بر می آید و مدت زیادی امکانات و توانایی های انقلاب صرف این امر میشود و از پرداختن به زمینه های سازنده جلوگیری میشود و این خود یک امتیاز به نفع ضد انقلاب است.

2. با وجود این نا آرامی ها جمهوری اسلامی مجبور به مذاکره با رژیم بعث میشود و در ازای پایان تحریک عراق، نگرانی آمریکا از بابت گسترش انقلاب اسلامی در منطقه یا آنچه صدام تحریک شیعیان عراق میخواند، از بین میرود.

3. با وجود این نا آرامی ها جمهوری اسلامی ناچار به استفاده از ارتش می گردد که اینکار باعث دست نخورده ماندن بافت و سیستم ارتش که وابسته به آمریکا است میشود و همچنین احتیاج به لوازم یدکی در ارتش، این وابستگی را تشدید میکند و کانال نفوذ آمریکا را باز میگذارد.a
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها