کد خبر: ۳۹۹۹۱
زمان انتشار: ۰۲:۱۵     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
يگان هاي نظامي جديد عربستان سعودي براي كمك به رژيم آل خليفه در سركوب بيشتر معترضان وارد بحرين شدند.



به گزارش 598 به نقل از مهر، شبكه خبري العالم تصاويري را منتشر كرد كه نشان مي دهد يگان هاي نظامي سعودي در حال ترك اين كشور و حركت به سوي بحرين از طريق پل ميان دو كشور هستند.
فعالان بحريني با تاييد اين خبر اعلام كردند كه رژيم آل خليفه در راستاي ادامه سركوبگري ها و جناياتش عليه مردم بي گناه از خاندان آل سعود درخواست كرده كه تسليحات و تجهيزات بيشتري به بحرين ارسال دارد.
اين در حالي است كه سازمان ديدبان حقوق بشر نيز اعلام كرد تصميم دولت آمريكا مبني بر ادامه فروش سلاح به بحرين حقوق بشر را به طور جدي نقض مي كند.
نايب رئيس سازمان ديدبان حقوق بشر در اين باره گفت، رژيم بحرين وعده داده كه موارد نقض حقوق بشر رامتوقف و عاملان اين اقدامات را بازخواست و مجازات كند اما به هيچ يك از وعده هاي داده شده عمل نكرد.
مك فرلند افزود: تظاهركنندگان بحريني همچنان به دليل بيان مسالمت آميز خواست هاي خود متهم به اقدامات جنايي شده و در زندان به سر مي برند.
وي با اشاره به شكنجه بازداشت شدگان بحريني در زندان هاي رژيم آل خليفه تاكيد كرد: رژيم آل خليفه شيوه هاي بازجويي از بازداشت شدگان را كه در نتيجه آن بسياري از افراد جان خود را حين بازجويي از دست داده اند، از سازمان هاي بين المللي مخفي مي كند.
اين نماينده سازمان ديدبان حقوق بشر از دولت آمريكا نيز به شدت انتقاد كرد و گفت: آمريكا همچنان به فروش سلاح هاي خود به رژيم بحرين ادامه مي دهد، در حالي كه مي داند رژيم بحرين از اين سلاح ها براي سركوب تظاهركنندگان بحريني بهره مي گيرد.
مك فرلند تاكيد كرد: آمريكا با اين اقدام خود در واقع از جنايات آل خليفه در حق مردم خود حمايت مي كند.
از سوي ديگر حزب الله لبنان با انتشار بيانيه اي حمله رژيم بحرين به منزل دبيركل جمعيت الوفاق بحرين را محكوم كرد.
حزب الله تاكيد كرد كه اين حمله دليل ديگري براي نقض قوانين و استفاده از خشونت عليه مردم بحرين است.
اين در حالي است كه جوانان انقلابي بحرين تاكيد كردند كه به رغم افزايش خشونت ها و سركوبگري هاي رژيم آل خليفه همچنان به راه انقلاب تا پيروزي نهايي و تحقق همه اهداف انقلابيون ادامه خواهند داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها