کد خبر: ۳۹۹۸۴
زمان انتشار: ۰۲:۴۵     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
ما هيچوقت از تلاش کردن دست نمي‌کشيم. سعي کرديم بازي را باز کنيم و در بين دو نيمه با هم صحبت کرديم که هيچوقت نمي‌توانيم از تلاش دست بکشيم.

به گزارش 598 به نقل از ورزش3 سرمربی بارسلونا تاکید کرد که اگرچه تیم بارسلونا فاصله زیادی با رئال مادرید دارد ولی آنها تا پایان فصل به تلاش ادامه خواهند داد.

 پپ گواردیولا در پایان دیدار تیمش مقابل اوساسونا که با شکست آبی اناری‌ها همراه بود، به خبرنگاران گفت: الان فقط می‌توانیم به بهترین نحو ممکن بازی‌ها را برگزار کنیم؛ برای خودمان و برای رقابت‌ها که سرنوشتش تا چند ماه دیگر روشن می‌شود. واقعیت این است که فاصله میان ما و رئال، فاصله بزرگ و مهمی است و فکر می‌کنم این فاصله یکشنبه شب بیشتر هم خواهد شد ولی باید تا پایان فصل به تلاش ادامه داد.

گواردیولا در ادامه افزود: اوساسونا در خلق موقعیت تیم بر‌تر میدان بود. آنها در نیمه اول تیم بر‌تر بودند. ما در نیمه دوم بهتر بودیم و نمی‌دانم چرا در نیمه اول این طور بازی نکردیم. ورود به زمین و قرار گرفتن در جریان بازی برای ما سخت بود.
وی ادامه داد: در نیمه دوم سرخی و تیاگو مرکز میدان را در دست گرفتند و بازی بی‌عیب و نقصی را ارائه کنند. در نیمه دوم عملکرد تیم ما خوب بود ولی باید به اوساسونا تبریک گفت.

گواردیولا همچنین تاکید کرد: ما هیچوقت از تلاش کردن دست نمی‌کشیم. سعی کردیم بازی را باز کنیم و در بین دو نیمه با هم صحبت کردیم که هیچوقت نمی‌توانیم از تلاش دست بکشیم.

او در پایان گفت: جوانانی که به تیم اصلی بارسا می‌آیند، می‌دانند اینجا همیشه تحت فشار هستند. برای رسیدن به این سطح توقع زیادی از آنها می‌رود و آن‌ها به حالتی طبیعی با این فشار کنار می‌آیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها