کد خبر: ۳۹۹۲۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۰۸ آبان ۱۳۹۵
یاوری کلید طلای اصفهانی:
ما به عنوان یکی از فعالان تولید محتوا در حوزه رسانه های دیجیتال و اطلاع رسانی، در بستر اپلیکیشن و اپراتورهای تلفن همراه فعالیت می کنیم.
به گزارش پایگاه 598، در حال حاضر 12 اپلیکیشن توسط مجموعه ما تولید و منتشر شده که در این نمایشگاه تلاش می کنیم آنان را به مخاطبان خود بشناسانیم. از جمله این اپلیکیشن ها می توانم به طاقچه، استادیوم، خدای من، آوا، صحنه و مجموعه اپلیکیشن های کیوسک ، نسیم ،  دوربین ، آنونس ، کیوسک ، ترمه  اشاره کنم. تلاش ما در شرکت کلید طلایی تلاش می کنیم تا برنامه هایی کاربردی مطابق با نیازهای خانواده های ایرانی تولید و منتشر کنیم. تمام تلاش ما در این مجموعه این است که بهترین خدمات ممکن را به مخاطبین خود ارائه کنیم.

بخشی دیگری از فعالیت های ما در عرصه رسانه های دیجیتال، مربوط به اپراتورهای تلفن همراه است. طبق قراردادهایی بین شرکت ما و اپراتورهای تلفن همراه منعقد شده، تهیه و پشتیبانی سرویس آهنگ های پیشواز و پیشخوان ، سرویس های صوتی ، سرویس های متنی و مسابقات پیامکی   بر عهده ماست.تولید کنندگان محتوی و  هنرمندانی که آثاری برای انتشار داشته و تمایل به استفاده از آن به عنوان آهنگ های پیشواز دارند، این آثار را در اختیار ما قرار داده و بر اساس قرارداد مسائل فنی و دیگر ملزومات کار را ما انجام می دهیم. 
 
نمایشگاه خوبی در حال برگزاری است. خوشحالیم که این نمایشگاه امسال برگزار شد و فرصت خوبی برای فعالان این عرصه است. ما به عنوان حامی و پشتیبان تبلیغات این نمایشگاه حضور پیدا کردیم و امیدواریم که حضور مردم در روزهای باقی مانده تا پایان این رویداد بیشتر از قبل شود. 
 
 در این نمایشگاه حاضر شدیم تا مجموعه کلید طلایی جهان معاصر را بیشتر معرفی کنیم. ارتباط با مخاطبان در نمایشگاه در دستور کار ما است و از طریق اپلیکیشن ها با مخاطبان خود در ارتباط هستیم. بیشتر دلیل حضور ما در این دوره از نمایشگاه معرفی شرکت کلید طلایی و رونمایی از دستاوردهای مجموعه مان است. 
 
در این شرکت یکی از اولویت های ما بحث استفاده از جوانان است. یعنی جوان گرایی و بهره برداری از استعدادهای جدید را یکی از دستورکارهای اصلی خود می دانیم. در حال حاضر جوانان فارغ التصحیل مقاطع گوناگون از کارشناسی تا دکتری در رشته های مرتبط با فعالیت شرکت، در مجموعه ما مشغول به کار هستند که نتیجه تلاش های آنان را چه در حوزه اپلیکیشن ها و چه در حوزه های دیگر کاری شرکت کلید طلایی شاهد هستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها