کد خبر: ۳۹۸۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
در دهمين روز جشنواره‌ي فيلم فجر در حالي كه اهالي رسانه به دنبال اسامي نامزدها بودند، اين اسامي براي دومين شب متوالي از برنامه «هفت» اعلام و اين روند باعث اعتراض خبرنگاران شد.
ایسنا: در دهمين روز جشنواره‌ي فيلم فجر در حالي كه اهالي رسانه به دنبال اسامي نامزدها بودند، اين اسامي براي دومين شب متوالي از برنامه «هفت» اعلام و اين روند باعث اعتراض خبرنگاران شد.

«تهران 1500» بهرام عظيمي پرمخاطب‌ترين فيلم روز دهم جشنواره در سالن ميلاد بود كه مورد توجه تماشاگران قرار گرفت.

«پله آخر» علي مصفا هم آخرين فيلم پرمخاطب جشنواره سي‌ام در سالن رسانه‌ها بود كه بعد از نمايش آن رفته‌رفته از تعداد حاضران در سالن ميلاد كاسته شد.

«شيرين قناري بود» داود توحيدپرست كه در سانس 23 به نمايش درآمد به دليل موضوع‌اش (طرفداران استقلال و پرسپوليس) با ابراز احساسات تماشاگران همراه بود.

آخرين نشست پرسش و پاسخ جشنواره به فيلم «راه بهشت» اختصاص داشت كه اعتراض تهيه‌كننده فيلم به بنياد سينمايي فارابي و پاسخ احمد ميرعلايي باعث به حاشيه رفتن اين جلسه شد.

براي سومين شب متوالي سانس فوق‌العاده‌اي به سينماي رسانه‌ها اضافه شد و «اينجا شهري ديگر است» احمدرضا گرشاسبي در ساعت 12:30 بامداد به نمايش در آمد كه مجموع افراد حاضر در سالن شايد به صد نفر هم نمي‌رسيد.

اما در آخرين ساعات روز دهم، اعلام نامزدهاي بخش اصلي جشنواره در برنامه «هفت» با اعتراض خبرنگاران همراه بود.

در حالي كه خبرنگاران پيگير ليست نامزدها از روابط عمومي جشنواره بودند اين اسامي براي دومين شب متوالي توسط دبير جشنواره در برنامه «هفت» اعلام شد و ساعاتي بعد از آن بر روي سايت جشنواره قرار گرفت.

اميررضا خادم، احمد مسجدجامعي، حسين زندباف، پيمان يوسفي و عادل فردوسي‌پور از چهره‌هاي جديد در روز دهم بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها