کد خبر: ۳۹۷۸۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۷ مهر ۱۳۹۵
سرمربي پرسپوليس به بازيكنان اين تيم هشدار داد مسائل مالي نبايد باعث شود تمركز آنها براي تمرينات و بازي‌هاي پيش‌رو برهم بخورد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، سرپرست باشگاه پرسپوليس هنوز نتوانسته به تعهدات مالي‌اش در قبال بازيكنان اين تيم عمل كند و همين مسئله باعث دلخوري برخي از بازيكنان اسمي اين تيم شده است.

تعدادي از بازيكنان پرسپوليس قبل از تعطيلات هفته گذشته اعتراض خود را در مورد مسائل مالي به گوش برانكو رساندند و او نيز به آنها گفت، طاهري قول داده در ابتداي اين هفته (هفته جاري) بخشي از مطالبات آنها را پرداخت كند. در حال حاضر مسئولان باشگاه پرسپوليس همچنان درگير حل مشكلات مالي اين باشگاه هستند و بازيكنان اين تيم هم منتظر عملي شدن وعده‌هاي سرپرست باشگاه كه هنوز اين اتفاق رخ نداده است.

برانكو كه به‌خوبي احساس كرده مشكلات مالي اين‌روزها حسابي برخي شاگردانش را ناراحت كرده است در تمرين روز گذشته تيمش صحبت‌هايي در اين زمينه با آنها داشت. او خطاب به شاگردانش گفت: در مورد مسائل مالي من با مديريت باشگاه صحبت كرده‌ام و اميدوارم ظرف چند روز آينده مطالبات همه پرداخت شود. مطمئن باشيد اين اتفاق رخ خواهد داد و به اين خاطر تمركزتان را حفظ كرده و به مسائل مالي فكر نكنيد.

سرمربي پرسپوليس همچنين با تمجيد از عملكرد شاگردان خود در ديدار با نفت تهران، در جمع آنها اظهار داشت: اميدوارم در بازي‌هاي آينده هم به مانند ديدار با نفت تهران ظاهر شويد. از نوع تمرين و بازي كردن شما رضايت كامل دارم و مي‌خواهم به عشق هواداران و خوشحال كردن آنها در ديدارهاي آينده نيز به اين شكل بازي كنيد و اجازه ندهيد مشكلات مالي بر عملكردتان تأثير منفي بگذارد. هواداران از ما انتظار زيادي دارند و بايد محبت‌هاي آنها را با بازي‌ها و نتايج خوب پاسخ دهيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها