کد خبر: ۳۹۷۴۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
منابع ميداني سوري از قريب الوقوع بودن خروج شماري از تروريست‌هاي تكفيري از محله‌هاي شرقي حلب و ادامه عمليات ارتش در حماه خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم از سوريه، يك منبع ميداني گفت ارتش با پشتيباني نيروهاي همپيمان و پشتيباني قوي جنگنده‌ها، توانست پنج مجتمع مسكوني در اطراف منطقه مساكن هنانو در ورودي شمال شرقي حلب را پاكسازي كند كه اين منطقه مهمترين و بزرگترين دژ و مخفيگاه گروه‌هاي تروريستي تكفيري در شمال شرقي حلب به‌شمار مي‌رود.

نيروهاي ارتش سوريه همچنين بر بلوك المعامل در العويجه مسلط شدند تا به ميدان بعيدين در شمال حلب نزديك شوند.

از سوي ديگر خبرهايي مبني بر ورود كاركنان سازمان ملل به گذرگاه بستان القصر براي خارج كردن تروريست‌ها از اين محله منتشر شده است، منابع محلي از آماده‌باش و تدابير امنيتي همزمان با حضور طرف‌هايي از آشتي ملي به گذرگاه و ورود اتوبوس‌هايي به منطقه براي خارج كردن تروريست‌ها از محله‌هاي شرقي به محله‌هاي تحت كنترل ارتش در غرب شهر براي ساماندهي اوضاع يا انتقال آنها به مناطق ديگري كه مورد توافق قرار مي‌گيرد، خبر داده‌اند.

از حماه هم خبر مي‌رسد كه  ارتش سوريه به عمليات خود در حومه شمالي ادامه مي‌دهد و مواضع تروريست‌ها در شهرك معردس را كه تروريست‌ها از آن به‌عنوان شروع حمايت خودبه مواضع ارتش استفاده مي‌كنند، زير آتش سنگين خود قرار دادند، جنگنده‌هاي ارتش هم شامگاه گذشته تجمعات تكفيري‌ها را به شدت بمباران كردند.

از سوي ديگر يگان‌هاي مهندسي ارتش سوريه عمليات جست‌وجو و پاكسازي گسترده‌اي را در شهرك معان در حومه شمالي حماه و مزارع اطراف آن آغاز كردند، به طوري كه طي آن ده‌ها بمب و مين كشف و خنثي شد، اين شهرك دو روز پيش آزاد شده بود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها