کد خبر: ۳۹۶۶۵
زمان انتشار: ۰۱:۵۲     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰

حسین فدایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: دهه فجر تجلی قدرت ملت ایران است، نمادی از وحدت و انسجام ملی ما و‌ نماد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: دهه فجر تجلی عینی مردم‌سالاری دینی است در واقع ظهور و بروز یک مردم‌سالاری واقعی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دهه فجر در واقع در استمرار سلسله بیعت‌های ملت ایران است که در هر ساله ملت ایران می‌آیند در خیابان‌ها و با آرمان‌های امام و شهدا و رهبرشان پیمام می‌بندند که با تمام توان از این انقلاب پاسداری می‌کنند و آن را به نقطه اوج رسانده و به دست صاحب اصلی آن که حضرت بقیه‌الله (عج) است، می‌سپارند.

فدایی تاکید کرد: از همین منظر که ایستادگی روی مواضع و اصول و محکمات انقلاب مورد نظر است و نظام سلطه نیز با تمام ظرفیت و توان بنا دارد تلاش می‌کند مردم را از انقلاب جدا کند، ضرورت و اهمیت 22 بهمن بیش از هر زمان خودشان را نشان می‌دهد.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن به‌دنبال این است که مردم را از رهبر و مسئولانشان جدا کند و در آستانه انتخابات یکی از کارکردهای دیگر نظام سلطه و دشمنان انقلاب این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند و انتخابات پرشور و در تراز مردم ایران برگزار نشود تا از این فرصت استفاده و بر طبل گسست بین مردم و مسئولان و یاس مردم بکوبند.

فدایی تاکید کرد: امروز بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران سالانه چند بار و هر ماه در موضوعات مختلف و حداقل هر هفته یک بار در نماز جمعه مردم‌سالاری را به نمایش می‌گذارند و ملت ایران درس مردم‌سالاری را به جهانیان می‌آموزند و این مهم سبب شده ایران در دنیا و جهان اسلام به عنوان یک الگو در افکار عمومی نقش ببنددد که می‌شود مردم‌سالاری را اجرا کرد و فساد نکرد، می‌توان مردم‌سالاری را اجرا کرد و ظالم نبود و مردم‌سالاری را اجرا کرد و طرفدار مظلومان بود و پایبند به ارزش‌های انسانی بود و این امر را در شرایطی می‌بینیم که کشورها اسلامی با الهام از جمهوری اسلامی ضد‌طاغوت مقابله می‌کند.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پایان تصریح کرد: مشارکت مردم و حضور در صحنه آنها الگو انقلاب اسلامی را به عنوان یک جلوه زنده به همه جهانیان نشان می‌دهد و حضور مردم ما این کارآمدی را به آزاددگان جهان و مسلمانان نشان می‌دهد و این از قوت‌های جمهوری اسلامی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها