کد خبر: ۳۹۶۳۷۳
زمان انتشار: ۰۱:۲۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۵
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هشدار دریایی امروز سپاه به عربستان برای دور ماندن از آب‌های سرزمینی ایران را باعث تشدید تنش‌ها در منطقه دانسته و می‌گوید «از عبور آزادانه کشتی‌ها حمایت می‌کنیم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «مارم تونر» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به هشدار امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شناورهای شرکت‌کننده در رزمایش عربستان و متحدانش در خلیج‌فارس واکنش نشان داد.

سپاه امروز به شناورهای حاضر در رزمایش سپر خلیج (فارس) هشدار داده بود که هیچ یک از آنها حق نزدیک شدن به آب‌های سرزمینی ایران را ندارند و در صورت گذشتن از مرزهای آبی کشور «مقابله متناسب و فوری» انجام خواهد شد.

خبرنگار آسوشیتدپرس در این خصوص سوالی از تونر پرسید که وی پاسخ داد: «ندیده‌ام این بیانیه (سپاه پاسداران) را ولی اگر همانطور باشد که شما گفتید، باعث تشدید تنش‌ها در منطقه خواهد شد.»

تونر با لحنی تهدیدآمیز ادامه داد: «ما در آنجا (خلیج‌فارس) هم مثل همه جاهای دیگر دنیا، از تردد آزاد کشتی‌ها حمایت خواهیم کرد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
۲
۱
خیلی دوست دارم امریکا حماقت کندو جنگ شه ، مدت هاست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
اول از همه در نقشه قطر و عربستان تغییرات اساسی رخ خواهد داد بد همزمان ناوهای آمریکایی مزه موشک های سرگردان را خواهند چشید. البته قبلاً کرم ابریشم را تجربه کرده اند که اینقدر میترسند.
ثاقب
United States
۲۰:۵۱ - ۱۵ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
ما با قدرت ایمان و سلاح الله اکبر، سنگرهای کلیدی عالم را فتح خواهیم کرد و حق مظلومان و مستضعفان جهان را از ظالمین خونخوار باز می ستانیم و صلح و آرامش را به جهان باز می گردانیم.
آن روز نزدیک است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها