کد خبر: ۳۹۶۳۲۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۴ مهر ۱۳۹۵
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان گفت: فردا مقابل تيمي بازي داريم كه بهترين تيم گروه‌مان در مرحله انتخابي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، كارلوس كي‌روش در نشست خبري پيش از ديدار فردا (پنجشنبه) ايران مقابل ازبكستان گفت: به عنوان سرمربي، اين سومين بار است كه به ازبكستان مي‌آيم و اين باعث افتخارم است. بدون شك فردا مقابل بهترين تيم گروه بازي مي‌كنيم؛ تيمي كه با 6 امتياز در صدر گروه و به لحاظ بازي و نتيجه خوب كار كرده است، اما ما هم از تيم ايران توقعاتي داريم و انتظارمان اين است بهترين عملكردمان را ارائه كنيم.

وي در پاسخ به سوالي در مورد وضعيت اشكان دژاگه و عليرضا جهانبخش تصريح كرد: متاسفانه مصدوميت جزئي از فوتبال است و در چند بازي گذشته نتوانستيم چند بازيكن آماده‌مان را در اختيار داشته باشيم. نه تنها اشكان دژاگه، عليرضا جهانبخش و مسعود شجاعي را در اختيار داريم بلكه بازيكني را داريم كه از همه بهتر است و آن تيم ايران است و فردا شاهد بازي تيمي خوبي از تيم ايران خواهيم بود.

كي‌روش افزود: يك خبر خوب و يك خبر بد دارم. خبر خوب اينكه اشكان دژاگه و عليرضا جهانبخش آماده بازي فردا خواهند بود و خبر بد اينكه آمادگي اين دو بازيكن خبر بدي براي تيم ازبكستان خواهد بود (با خنده).

او در پاسخ به اين سوال كه شما از 15، 16 بازيكن بيشتر از بقيه نفرات استفاده مي كنيد، گفت: خدا را شكر در اين چند وقت اردوهاي خوبي داشتيم. تيم ايران اكنون براي تمام پست‌ها راهكار دارد. وقتي من آمدم تنها يك بازيكن ايراني در اروپا بازي مي‌كردند اما اكنون يازده بازيكن ايراني در اين شرايط قرار دارند و اين نشان دهنده پيشرفت فوتبال ايران است و تاثيرات اردوهاي خوب و اتفاقات خوب در چند سال گذشته را در تيم ايران شاهد هستيم.

سرمربي تيم ملي كشورمان در خصوص انتخاب بنجامين ويليامز استراليايي بعد از اتفاقاتي كه در ديدار ايران برابر عراق در جام ملت‌هاي آسيا افتاد، گفت: درباره مسائل داوري نمي‌توانيم صحبت كنيم. متاسفانه وقتي حرفي نمي‌زنيم دچار مشكل مي‌شويم و اين هم به خاطر گمانه‌زني‌هايي است كه انجام شده و برخي مواقع صحبت ما مربيان به خوبي منعكس نمي‌شود. واقعيت اين است كه همه اعضاي فوتبال از مربيان گرفته تا بازيكنان و داوران مي‌توانند اشتباه كنند. فوتبال بازي اشتباهات است. اگر اشتباه نباشد دريبل زده نمي‌شود و گلي هم به ثمر نمي‌رسد. 

كي‌روش خاطرنشان كرد: همه بايد سعي كنيم روحيه اصلي بازي كه انجام بازي جوانمردانه است را، رعايت كنيم و اين روحيه را ارتقا بخشيم. مهمترين موضوع اين است كه وقتي بازي تمام مي‌شود هر 4 تيم يعني ايران، ازبكستان، داوري و تيم ناظري مطمئن باشند كه بهترين عملكردشان را انجام دهند و به پيشرفت فوتبال كمك كنند و آينده فوتبال را ضمانت كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها