کد خبر: ۳۹۶۱۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۱۳ مهر ۱۳۹۵
حسن عباسی دوشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر تاریخی درخشان در عرصه‌های مختلف دارد و رشادت‌های مردم این دیار زبانزد است و دشمنان را به زانو درآورده اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه بسیاری از دارایی‌های کشور به ناحق در بانک‌های آمریکا بلوکه است، گفت: در حالی که این برنامه‌ها را از آمریکایی‌ها می‌بینیم، برخی اصرار بر همکاری و آزاد کردن تفنگدارانشان دارند.

 وی با اشاره به اینکه درس‌های کربلا عزت و تن ندادن به ذلت و نفوذ ناپذیری و آزادگی بود، اضافه کرد: آنهایی که آمریکایی‌ها را دستگیر کردند درس عزت را از امام حسین(ع) آموخته اند.

عباسی با اشاره به عملکرد نامناسب دانشگاه‌ها در ایران، ادامه داد: دانشگاه‌های صنعتی ما جز ایجاد بیکاری در جامعه اثر دیگری نداشته‌اند و این موضوع موجب سرافکندگی است.

وی بیان کرد: بدتر این است که غنی سازی خود را از ۲۰ درصد کاهش دهیم و بساط هسته‌ای خود را جمع کنیم تا چرخ هواپیما به ما دهند، این معنای نفوذپذیری است.

عباسی با اشاره به راهبردهای جدید دشمن در راه‌اندازی جنگ های ارزی و سایبری، اضافه کرد: آمریکایی ها نظام مالی کشور را هدف گرفته اند و جنگ تمام‌عیار اقتصادی راه‌انداخته‌اند و اگر سیستم مالی کشور به اقتصاد جهانی وصل شود، اقتصاد ما نابود می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها