کد خبر: ۳۹۶۱۷
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
جام نیوز، دکتر مظاهری مدیر شبکه دیدار، به قسمتی از مجموعه خنده بازار با عنوان "دکتر کورتون" که به تمسخر تبلیغات فریب دهنده شبکه های ماهواره ای می پردازد و تبلیغ کرم های معجزه گر توسط این شبکه ها را به صورت طنز گونه نمایش داده است، واکنش نشان داد.
وی که این قسمت مجموعه را درمورد خود می دانست ،عوامل این مجموعه را متهم به کلاهبرداری کرد و گفت:« این ها همان هایی هستند که پول مرا گرفته اند و سر من کلاه گذاشتند. این آدم ها وقتی که از کار بی کار شدند و تلویزیونشان را بستند و دیدند دیگر نمی توانند سر مردم کلاه بگذارند، وارد این برنامه شده اند و این برنامه را ساختند که بگویند مثلا دکتر مظاهری مسخره است؛ در صورتیکه همه شما می بینید که حرف های من کاملا منطقی است و با دلیل، چیزی را ثابت می کنم»
مدیر شبکه دیدار به تعریف و تمجید از کیفیت محصولاتش پرداخت و افزود:« چهل سال است که روی این کرم ها کار می کنم و هر هفته سر به کمپانی می زنم و با آن ها دعوا دارم و فرمولی که به آن ها داده ام را چک می کنم تا ببنینم که کارشان را درست انجام می دهند؟ و واقعا درست انجام می دهند...»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ف ش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
خاك برسركساني كه گول شبكه هاي دروغ گو ماهواره اي را مي خورند اگر يه جو عقل داشته باشند متوجه ميشوند كه دكتر و مجري و... همه شارلاتانند ومزدور
پاسخ
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۹ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
اصلا جالب نیست برنامه ای که در سطح رسانه ملی پخش میشه به جای ساختن برنامه طنز و اجتماعی اقدام به ساخت برنامه هجو و در جهت تمسخر دیگران می کنه و اینرو تو جامعه گسترش میده!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها